GTA-FANBOY Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Heisann, jeg er GTA Fan, men dessverre har jeg ikke penger til PS3. Begynner ikke i lære før til høsten og jeg vill gjerne ha spillet nåå! Noen som vet om det er mulig å avbetale måndedsavdrag ved bestilling på internett, så betale resten når jeg begynner å jobbe? Hvis det er noen som skjønner hva jeg mener. Er ny her, hvis jeg har posten feil så er det bare til å flytte posten for min del. Håper på svar fort! hilsen fattig desperat gta fan. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva med å ta en prat med dine foreldre? Kanskje de kan låne deg penger, så kan du betale en fast sum pr måned til de? Evt kan du jo forsøke å gjøre et røverkjøp på finn, qxl eller liknende... Lenke til kommentar
GTA-FANBOY Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Hvis det er noen på forumet med PS3 med GTA IV til salgs så vill jeg gjerne kjøpe den for 8k, hvis jeg får betale om 6mnd. Bare til å sende meg en melding. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvis det er noen på forumet med PS3 med GTA IV til salgs så vill jeg gjerne kjøpe den for 8k, hvis jeg får betale om 6mnd. Bare til å sende meg en melding. Du får vel PS3+GTAIV til rundt 4k vil jeg tro, går du får X360 og GTAIV, blir det vel litt billigere. Som allerede nevnt kan du jo høre med foreldrene dine om de kan låne deg pengene til du starter i læra. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ligger noen 360er på Finn til rundt 1500, med minnebrikke og spill, der det oppgis at prisen kan diskuteres. Da får du jo hele sulamitten til under 2K. Lenke til kommentar
GTA-FANBOY Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Er det like bra til Xbox da? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bedre på noen punkter, dårligere på andre. Totalt sett er de jevngode, så dersom du kun trenger en konsoll for å kunne spille GTA 4, men sliter litt økonomisk ville jeg gått for en billig 360. Lykke til uansett hva du måtte gjøre, men å betale ned 8K høres ut som en dårlig idé. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Er det like bra til Xbox da? Ja (det er små forskjeller, men disse er ubetydelige). Gå for konsollen du liker og som har de spillene/mulighetene du er ute etter. Endret 2. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det like bra til Xbox da? Ja. Og skal du ha tilleggspakkene som kommer litt senere må du ha 360 ettersom de er eksklusive. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har ikke både elkjøp og expert sånn betal om 4-6 måneder greier uten renter ? bare ikke kjøp på avbetaling for guds skyld, like dumt som forbrukslån Lenke til kommentar
GTA-FANBOY Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Ok har ikke vært dum nok til det jeg skrev igår, fikk låne penger så det ordent seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå