Ivittie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Å fyyyyfaen, jeg klikker snart. Eller, jeg har klikket flere ganger. Internettet detter faen meg ut hver halvtime, og for at jeg skal få det oppe å gå igjen i en halvtime til, må modemet stå av i 10 minutter. Noen tips til andre operatører i bergen-området? Jeg har hatt dette problemet i et halvt år nå, og jeg har klaget til telenor hundrevis av ganger. Reperatørene kommer, men de klarer ALDRI å fikse det jævla problemet! Takker for svar.. Og ja, jeg har prøvd å fikse det ved å bytte modem, men problemet vedvarer. Endret 4. mai 2008 av Ivittie Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er ikke sikkert det er 'operatøren' som er problemet. Det kan f.eks være dårlig linjekvalitet. Hvis du har mulighet for internett via TV-kabel så kan det være et godt valg i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det er ikke sikkert det er 'operatøren' som er problemet. Det kan f.eks være dårlig linjekvalitet.Hvis du har mulighet for internett via TV-kabel så kan det være et godt valg i ditt tilfelle. Vi har ikke kabel TV og har heller ikke mulighet til å få det. Er det noen andre alternativ? Endret 4. mai 2008 av Ivittie Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har bare positive erfaringer med www.start.no. Grei pris, god fart og veldig god support. De leier linjer av Telenor, så det kan godt hende du får det samme problemet hos dem. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva sier loggen i ADSL-modemet? Og hvor langt er du fra sentralen? Er kablingen mellom ADSL-modemet og inntaket ok? (bl.a. med splitter som første del). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå