Autokrator Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Alright, istedenfor å bare bruke tusenvis av kroner på å få en guild webside laget av profesjonelle ville jeg først se på hvilke muligheter jeg har til å mekke den selv. Så da tenkte jeg å bruke denne tråden til å komme med litt forskjellige spørsmål angående dette. Jeg regner ikke med å kunne gjøre det selv, men det er da interessant å få vite hva som går ann. For det første, hva skal til for å få en "roster" eller medlemsliste til å kommunisere med et forum? (For eksempel at de opplysninger som blir skrevet inn i en forumprofil automatisk blir satt opp på "roster" siden.) Lenke til kommentar
Autokrator Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Nå spiller jeg ikke WoW, men LotRO, så den hjelper ikke noe særlig. Si at jeg kan klare meg uten et forum som er mer integrert i websiden da, er det noen hoster som kan anbefales? Regner med at phpbb er den mest aktuelle forumtypen hvis det skal settes opp fort, billig og "enkelt"? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du kan skaffe deg webhotell som støtter MySQL, installere webspell og template til dette. Voila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå