Gå til innhold

[LOTRO]Spørsmål om taxing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei jeg lurte på hva taxing er, hva som jeg kan bruke det jeg får ( hvis man får noe av det) til?

Noen går vis du har flaks å dreper et dyr så får du et spesielt item.

Dete itemet kan du taxi in i bree, og da får du et item du kan ha i huset dit.

Lenke til kommentar

Så det er bare hvis du er heldig å dreper et dyr og får et spesielt item det er mulig å taxe, men jeg lurte på en ting hva koster et hus og kan man selge det å kjøpe et nytt eller kan man ikk få et nytt hus?

Lenke til kommentar

Fra Book 13 kan du begynne å fiske, og det hender du får spesielle fisker du kan gi til en taxidermist. (for eksempel er det vanlig å få gullfisker, men det hender jeg får en stor gullfisk (Giant Goldfish) jeg kan gi til en taxidermist, så han stopper ut gullfisken så jeg kan henge den på veggen).

Vanlige hus koster rundt 1,5 gull (varierer litt) i innkjøp og rundt 50 sølv i uken å beholde. Du kan ikke selge det senere, men du gi det tilbake eller kjøpe et større hus som koster rundt 7 gull senere. Da vil du nok miste det første huset (og alle pengene du har investert i det, skjønt du beholder alt inventaret), men trenger du strengt tatt to hus? ;) I tillegg er det en tredje type hus for kinships, men da jeg ikke har noe som helst interesse av å bli med i et kinship aner jeg ikke noe om det. Har vært på besøk i et tomt hus, men det er alt. (du kan besøke et hus før du investerer i det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...