Makkafo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Tok et bilde ut Kragerøfjorden i dag. Hva syns dere? Endret 2. mai 2008 av Makkafo Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mitt umiddelbare inntrykk var at motivet er bra, men det var nokså skarpt i fargene og så hadde det blitt enda bedre hvis du rettet opp horisont-linjen. RandiA Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Horisonten er skeiv, og jeg synes blåfargen på himmelen var litt for intens, men ellers var det fint sug innover i bildet med skyene. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Uten å kommentere bildet - du har mer enn litt støv på speilet Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg ville ha gått lengere ned mot kysten, ser ingen grunn til å ta med et helt nabolag i forgrunnen. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg likte at husene var der. Fikk assosiasjoner til en søvnig fiskeby på sørlandet. Synes forgrunnen ga bildet det lille ekstra. Edit: Minus nybygget på venstre side. Endret 3. mai 2008 av eirik_a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå