Deathsh00t Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hei! Fikk ps3 idag, så fikk jeg med sixaxis kontroll først viste jeg ikke at den var trådløs Men lurer på om at ps3 må være åpen for at den skal lade fordi når jeg slår av skrur de 4 lysene av, lades de for det? Og så lurte jeg på hvor lang tid det tar, til at den blir full oppladet, og hvor lenge den varer? Takk på forhånd! EDIT: ÅPEN = SLÅTT PÅ! = For de som ikke skjønner det Endret 4. mai 2008 av Deathsh00t Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Maskinen må stå på ja for at de skal lades..og for å vite hvor mye batteri du har igjen og hvor mye de har ladet så trykk på PS knappen på kontrolleren. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Åpen? ps3 må være slått på ja, vet ikke hvor lang tid det tar og lade den fult opp men vil tippe ca. 3 - 4 timer. Har hørt at baterriet skal vare i 15 timer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Regnet med at han mente om den mått være på..hehe..åpen..ja du MÅ åpne maskinen med de skruene før du kan lade maskinen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ettersom man oftere har PC-en på 24/7 enn ps3'en.. så kan du fint bare plugge den i en usb port der for lading. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ettersom man oftere har PC-en på 24/7 enn ps3'en.. så kan du fint bare plugge den i en usb port der for lading. Ja,det glemte eg å si. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet hvorfor det ikke går og lade kontrollen i en usb lader som du kobler rett i stikkontakt? Funker i hvertfall ikke hos meg, usb laderen er ikke ødelagt funker med ipod. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 What the? Hva mener dere egentlig med å "åpne" den for å kunne lade? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har du i det hele tatt lest tråden? 3 steder står det hva "åpen" har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har du i det hele tatt lest tråden? 3 steder står det hva "åpen" har med saken å gjøre. Har lest igjennom, men forstod det sånn at åpen = på, helt til noen begynte med skruer Er ikke den flinkeste til å konsentrere meg og følge med Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Regnet med at han mente om den mått være på..hehe..åpen..ja du MÅ åpne maskinen med de skruene før du kan lade maskinen D-e-t ------- v-a-r ------ e-n ----- s-p-ø-k Endret 3. mai 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Takk for svar og det med ''åpen'' mente jeg ''på'' eller skrudd på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå