tatata Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 heisann,jeg har blitt innkalt til sesjon i mai. Jeg lurer på om noen vet hva man får på teori prøven og om er det noen som kan gi noen tips? noe jeg skal øve på? Og hvis man skal bli marine jeger, hva innebærer det? hva forventer de? Lenke til kommentar
40mm Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) heisann,jeg har blitt innkalt til sesjon i mai.Jeg lurer på om noen vet hva man får på teori prøven og om er det noen som kan gi noen tips? noe jeg skal øve på? Og hvis man skal bli marine jeger, hva innebærer det? hva forventer de? http://milforum.net/forum Finn fram en tråd som heter Marinejeger spørsmål og svar, og spør MJK selv, ikke oss. Så slipper du at vi synser oss langt inn i neste uke. Endret 3. mai 2008 av HV-I BW Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du får veldig mange matteoppgaver, fra helt utrolig enkelt til veldig vanskelige. Det er ungdomsskolematte alt sammen, men du har ikke kalkulator og de er vridd veldig mye på. Så får du ordlikhet, og figurlikhet. Og det var vel det. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Når det kommer til matte så var de første latterlig lette. Da var det snakk om "Kari har 1 eple, så gir Hans 2 epler til Kari, hvor mange epler har Kari tilsammen ?", så begynte det å bli noe så inne i helsikke vanskeligt. Jeg kom meg ikke igjennom de siste, så kan ikke huske alle. Husk at du har tidspress. Figur oppgavene var enkle etter min mening. Du kan øve på lignende oppgaver på Mensa tester. Synonym oppgaver. Det er jo bare oppgave å finne ett ord som har samme betydning som det ordet du har fått oppgitt. Du får alternativer, så vist du har ett litt godt vokabular så burde det gå bra. Som sagt, oppgavene er gjørlige, men tidspresset på enkelt er ett helsikke. Lenke til kommentar
tatata Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Når det kommer til matte så var de første latterlig lette. Da var det snakk om "Kari har 1 eple, så gir Hans 2 epler til Kari, hvor mange epler har Kari tilsammen ?", så begynte det å bli noe så inne i helsikke vanskeligt. Jeg kom meg ikke igjennom de siste, så kan ikke huske alle. Husk at du har tidspress. Figur oppgavene var enkle etter min mening. Du kan øve på lignende oppgaver på Mensa tester. Synonym oppgaver. Det er jo bare oppgave å finne ett ord som har samme betydning som det ordet du har fått oppgitt. Du får alternativer, så vist du har ett litt godt vokabular så burde det gå bra. Som sagt, oppgavene er gjørlige, men tidspresset på enkelt er ett helsikke. Okey, takk. Jeg skal prøve å lete litt rundt. Men noe er grunnen til at jeg ber om hjelp er fordi jeg ofte blir distrahert av det storte presset, både tidsmessig og prestasjonsmessig så jeg får jernteppe og blir stuck. Da er det best å være godt forberedt. Syns jeg Endret 5. mai 2008 av tatata Lenke til kommentar
V_B Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Men helt ærlig. Bare slapp av så går det bra. Det eneste du ikke må bruke for mye tid på er matten, og ikke gjør slik jeg gjorde i begynnelsen. Jeg ble usikker, fordi noen av matteoppgavene var så lette at jeg trodde det var lureoppgaver. Så ikke bruk tid på de første oppgavene, de er faktisk så lette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå