The_shooter Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hvem av disse temp. er cpu temp?? Endret 3. mai 2008 av Tvfreak19 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 nederste verdi, leser du teksten står det Core og amd k8 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 CPU temperatur = core Hvis du bare skal sjekke temperaturen på komponentene dine, anbefaler jeg deg å laste ned HWMonitor, som forsåvidt er freeware. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Ok takk det var det jeg trodde og men da jeg søkte på nette stod det at det øverste var cpu temp så ble litt forvirra da Endret 2. mai 2008 av Tvfreak19 Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Tror det øverste er den tempraturen som hovedkortet bruker for cpu. Og dersom du lar bios styre vifter, blir det etter denne. Den nederste, Core temp, er vel dirkte avlest fra kjernen. Ser at det er den som endres raskest ved endringer i cpu last. Forskjellen mellom de kommer nok av at forskjellige alogaritmer benyttes, og hvilken som er mest korrekt er jeg usikker på. Endret 2. mai 2008 av Sigurd2 Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 OK takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå