steffler Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hei. vi sitter nå 3 gutter på hjemmelan og finner ikke ut hva vi skal spille!! sålangt har vi spillt cs 1.6 (pcw)... vi er litt trett av cs så vi vil gjerne spille et mmorpg elr rpg spill som kan lanes med noen forslag??? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Når jeg har lan pleier vi å dra frem rainbow six raven shield. Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 gratis-spill man kan laste ned da eller? Lenke til kommentar
steffler Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 gratis-spill man kan laste ned da eller? uansett... kjøpespill å sånn Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ok. uansett så vil jeg anbefale en runde med RTS, hvis dere har noen. F.eks. Command & Conquer Lenke til kommentar
steffler Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 ok. uansett så vil jeg anbefale en runde med RTS, hvis dere har noen. F.eks. Command & Conquer vi har di spillene!! men takker for svar! vi vil ha noe nytt!, noe som er veldig underholdene og sånn! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) For min del var Red Alert 2 og Age of Empires 2: Age of kings noe av det beste man kunne dra frem på LAN, tett etterfulgt av en omgang med Warcraft 3: Fronzen throne. RPG med bare 3 stykk er kanskje litt kjedelig men et MMO som World of Warcraft eller Lord of the Rings: Online kan og være noe å begi seg ut på. Edit: Liero eller Soldat går og. Endret 2. mai 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Soldat ja. Det er tøft. link Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Unreal Tournment, med lite map og bare rocket launcer og instant respawn, det tar av Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hvis dere har GTA SA så ruler jo SA:MP Eller så vil jeg anbefale Soldat og Liero Endret 2. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Liero er bra da, hvis ikke kan jo ET Quake Wars være noe,da kan dere spille som et organisert lag med god kommunikasjon. Regner med dere har adgang til internett. Ellers er det jo klassikere som Brodwar,CS,Heroes of might and magic 3/4/5(alt etter smak) og Football manager kan være fett hvis dere er mange og sitter på hver sin PC,da går det ikke så vaaaanvittig lang tid etter dere har komt litt inn i det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Team Fortress 2 .. Men det koster jo penger da, men utrolig morsomt. Lenke til kommentar
9 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Team Fortress 2 .. Men det koster jo penger da, men utrolig morsomt. Faktiskt er TF2 gratis denne helgen. Ellers så koster det rundt kr 150 på Steam, og er vel verdt det. Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 dra til nærmeste butikk hvor de selger spill og kjøp dere 1 stk. Diablo 2 hver. koster 129 kr elns. det er kosespill når man er flere Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Trackmania Nations Forever Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva liker dere å spille da?.. Ta en titt på http://ijji.com Registrer deg bruker, og installer online spill der. Kult, det finnes DriftCity og Gunz der, søk på google, først da =P Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Cs 1.6 / source. age of empires. command % conquer. warcraft 3. cod 4 multiplayer. Garrys mod. Mye å velge mellom kompis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå