erik456 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hei eg har nettopp kjøpt meg ein ipod touch, og eg lurer på korles eg kan får customize til å funke på versjonen 1.1.4, er det noen som veit kossen eg kan gjera dette??? Takk for svar! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Akuratt nå er det bare å installere det. Kom update igår, no tweaking ^^ Installer>Customize Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Det var jo en strålende enkel løsning Thomas Men, vet du hvor på 1.1.4 jeg skal legge mine egne themes som jeg flytter over via FTP? Jeg finner rett og slett ikke Themes mappen.. Endret 10. mai 2008 av chberge Lenke til kommentar
toshast Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det var jo en strålende enkel løsning Thomas Men, vet du hvor på 1.1.4 jeg skal legge mine egne themes som jeg flytter over via FTP? Jeg finner rett og slett ikke Themes mappen.. På 1.1.4 så har de oppdatert innholdet i iPhone .. Istedet for å ligge under ROOT ligger det nå under MOBILE Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Takk. Da skal jeg prøve å leite det fram neste gang jeg har iPoden og FTP tilgang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå