Donnie Darko Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Som emnetittelen sier. Hvordan får jeg skriften over 72pt i Photoshop? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) trykker i tallruta og skriver inn ønsket størrelse Endret 2. mai 2008 av ET-media Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Trykker på feltet og skriver inn tallet. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Der hvor du velger størrelsen på skriften, så bare skriv innt allet du vil ha. 82, 120, 250....hva du vil. AKIRA Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg finner ikke det feltet. Det eneste som vises er den "drop-down" menyen. EDIT - Det står "Other", men når jeg tryker på den, skjer det ingenting :S Fant det ut, takk Endret 2. mai 2008 av Commencal Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg finner ikke det feltet. Det eneste som vises er den "drop-down" menyen. EDIT - Det står "Other", men når jeg tryker på den, skjer det ingenting :S Vet ikke om det er likt med Photoshop 7.0 som jeg har, men der det står 72, kan jeg bare merke det og skrive over det tallet jeg vil. (Du trekker ikke ned den menyen da) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå