snusen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan er matrix'en ? noen som har noen erfaringer ? skal snart ta lappen og er dermed litt i tenkeboksen med hvilken scooter jeg skal kjøpe.. Hvor fort går matrix ? er den god ? noen feil ? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg jobba hos forhandler tidligere. Styr unna. Bare plunder og heft. Lenke til kommentar
snusen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Noen erfaringer med denne ? Hvor fort går den ? Hvor mye koster den ? Er den bra ? noen dårlige erfaringen ? Noen som skal selge en så kontakt meg via mail: [email protected] Lenke til kommentar
KNB Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Kan ikke svare på de fleste spørsmålene dine men eg har hørt enn del negative kommentarer om selve merket "Keeway". Er ikke sikkert, bare gjengir hva eg har hørt av andre Endret 2. mai 2008 av KNB Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen erfaringer med denne ?Hvor fort går den ? Hvor mye koster den ? Er den bra ? noen dårlige erfaringen ? Noen som skal selge en så kontakt meg via mail: [email protected] Erfaringer: nei Fart: late 4t hester sørger for en toppfart på 45 med plombe. Uten plombe går den litt bedre vil jeg tro, men ikke noe spesielt i forhold til andre 2t mopeder. Pris: Vet ikke, sikkert billig i.o.m dårlig kvalitet og billig merke. Bra?: får deg til og fra skolen om det er målet ditt. Respekt er en annen ting. Dårlige erfaringer: har ikke erfaringer med den. Jeg har 3 argumenter som bør holde deg unna den: Stygg, 4 takt og kinaprodusert. Hva skal du bruke scootern til? Hvis du skal ha litt mer fart enkelt, aka; ta ut plombene, kjøp deg en Gilera Runner eller Dna. Uplombert (evt med et lett effektanlegg til 1000 spenn) gjør de 90 ekte km/t. Min Dna gjorde 100 med Leovince ZX, 60 dyse, varioring tatt og nye clutchfjærer. (skal sies at lykta bør byttes på den, den er huffelig stygg). www.finn.no er og en fin bil. Lenke til kommentar
snusen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Noen erfaringer med denne ?Hvor fort går den ? Hvor mye koster den ? Er den bra ? noen dårlige erfaringen ? Noen som skal selge en så kontakt meg via mail: [email protected] Erfaringer: nei Fart: late 4t hester sørger for en toppfart på 45 med plombe. Uten plombe går den litt bedre vil jeg tro, men ikke noe spesielt i forhold til andre 2t mopeder. Pris: Vet ikke, sikkert billig i.o.m dårlig kvalitet og billig merke. Bra?: får deg til og fra skolen om det er målet ditt. Respekt er en annen ting. Dårlige erfaringer: har ikke erfaringer med den. Jeg har 3 argumenter som bør holde deg unna den: Stygg, 4 takt og kinaprodusert. Hva skal du bruke scootern til? Hvis du skal ha litt mer fart enkelt, aka; ta ut plombene, kjøp deg en Gilera Runner eller Dna. Uplombert (evt med et lett effektanlegg til 1000 spenn) gjør de 90 ekte km/t. Min Dna gjorde 100 med Leovince ZX, 60 dyse, varioring tatt og nye clutchfjærer. (skal sies at lykta bør byttes på den, den er huffelig stygg). www.finn.no er og en fin bil. Ja,men man kan komme i problemer med politiet når man fjerner plombe å slikt ? eller ? Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen erfaringer med denne ?Hvor fort går den ? Hvor mye koster den ? Er den bra ? noen dårlige erfaringen ? Noen som skal selge en så kontakt meg via mail: [email protected] Erfaringer: nei Fart: late 4t hester sørger for en toppfart på 45 med plombe. Uten plombe går den litt bedre vil jeg tro, men ikke noe spesielt i forhold til andre 2t mopeder. Pris: Vet ikke, sikkert billig i.o.m dårlig kvalitet og billig merke. Bra?: får deg til og fra skolen om det er målet ditt. Respekt er en annen ting. Dårlige erfaringer: har ikke erfaringer med den. Jeg har 3 argumenter som bør holde deg unna den: Stygg, 4 takt og kinaprodusert. Hva skal du bruke scootern til? Hvis du skal ha litt mer fart enkelt, aka; ta ut plombene, kjøp deg en Gilera Runner eller Dna. Uplombert (evt med et lett effektanlegg til 1000 spenn) gjør de 90 ekte km/t. Min Dna gjorde 100 med Leovince ZX, 60 dyse, varioring tatt og nye clutchfjærer. (skal sies at lykta bør byttes på den, den er huffelig stygg). www.finn.no er og en fin bil. Ja,men man kan komme i problemer med politiet når man fjerner plombe å slikt ? eller ? Jau, du risikerer 4200 i bot. Selv har jeg kjørt trimma moped i to år nå uten problemer. Lenke til kommentar
snusen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Noen erfaringer med denne ?Hvor fort går den ? Hvor mye koster den ? Er den bra ? noen dårlige erfaringen ? Noen som skal selge en så kontakt meg via mail: [email protected] Erfaringer: nei Fart: late 4t hester sørger for en toppfart på 45 med plombe. Uten plombe går den litt bedre vil jeg tro, men ikke noe spesielt i forhold til andre 2t mopeder. Pris: Vet ikke, sikkert billig i.o.m dårlig kvalitet og billig merke. Bra?: får deg til og fra skolen om det er målet ditt. Respekt er en annen ting. Dårlige erfaringer: har ikke erfaringer med den. Jeg har 3 argumenter som bør holde deg unna den: Stygg, 4 takt og kinaprodusert. Hva skal du bruke scootern til? Hvis du skal ha litt mer fart enkelt, aka; ta ut plombene, kjøp deg en Gilera Runner eller Dna. Uplombert (evt med et lett effektanlegg til 1000 spenn) gjør de 90 ekte km/t. Min Dna gjorde 100 med Leovince ZX, 60 dyse, varioring tatt og nye clutchfjærer. (skal sies at lykta bør byttes på den, den er huffelig stygg). www.finn.no er og en fin bil. Ja,men man kan komme i problemer med politiet når man fjerner plombe å slikt ? eller ? Jau, du risikerer 4200 i bot. Selv har jeg kjørt trimma moped i to år nå uten problemer. regnes å fjerne plomben som å trimme altså ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Motormessig er Keeway Matrix utstyrt med en kraftfull 2-takts luftavkjølt motor som gir et dreiemoment på utrolige 4,8 Nm ved 6500 o/min. Keeway Matrix er ikke 4-takter, 2-takter. Den ser vel ikke så støgg ut gjør den vel? Men ville nok heller skaffet meg en som er av mer kjent merke. Endret 2. mai 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
snusen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Motormessig er Keeway Matrix utstyrt med en kraftfull 2-takts luftavkjølt motor som gir et dreiemoment på utrolige 4,8 Nm ved 6500 o/min. Keeway Matrix er ikke 4-takter, 2-takter. Den ser vel ikke så støgg ut gjør den vel? Men ville nok heller skaffet meg en som er av mer kjent merke. Skal ut neste uke å prøvekjøre en slik scooter, gleder meg som faen ! Men jeg får se, kanskje jeg bare kkjøper meg en peugot speedfight 2 .. vet ikke helt enda takk for tipsene, setter pris på mange fler tips asså da Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gå heller for Speedfight 2, har ikke prøvd Keewayen, men tviler på at den slår Speedfighten. Den er bare herlig å kjøre, går veldig bra uten plombe også.. Men den har en rar gaffel forran, mono demper, men funker fint så lenge du ikke kjører på bakhjulet Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kan du begrunne svaret ditt -Alex-? hvis ikke er det egentlig et ganske meningsløst innlegg. Som jeg skrev i andre tråden, gå heller for et litt mer kjent merke. I tilfellet du får lysst til å trimme blir ikke det noe problem, noe det sannsynligvis blir med Keeway.. Lenke til kommentar
snusen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Verste mopeden du finner.... Hvordan kan den være den dårligste når den ble kåret til en av norges beste ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 To identiske tråder er smeltet sammen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Noen erfaringer med denne ? Ja, en kompis har en. Hvor fort går den ? 45km/t Hvor mye koster den ?11-13 000kr ny Er den bra ?Den er helt ok som framkomstmiddel i byen. Noen dårlige erfaringen ?De er vel ikke kjent for å være helt feilfrie.. Den til kompisen har hatt en del problemer med elektriske, startet med at batteriet gikk tomt hele tia, og etter det har den begynt å jukse og "jage" når han kjører, kommer dårlig opp i turtall etter den har stått på tomgang i et kryss, startvansker, men det har for det meste gått på garantien (heldigvis..) Keeway er jo et billigmerke og det merker man når man kjører den også. Jeg synes setet er "flatt" og hardt å sitte på og fotbrettet er alt for høyt etter min mening. Kan også føles litt "vinglete" når man kjører, det mener jeg om scooter generelt. Men når du først er i fart så er den helt grei å kjøre lite vibrasjoner når du sitter på den. Men som jeg sier om scooter: gass - brems - gass - brems - blink - tut - gass - osv.. Gå for noe mer anerkjent som Speedfight 2, Aerox, SFX, osv., osv.. Scooter er jo ment for bybruk så noe fartmonster er de nok ikke, trimmet eller ei. (Nå begynner vel diskusjonen: "Scooter vs. Cross/SM/Racing" om hastigheter og trimming... ) Endret 4. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Scooter er jo ment for bybruk så noe fartmonster er de nok ikke, trimmet eller ei.(Nå begynner vel diskusjonen: "Scooter vs. Cross/SM/Racing" om hastigheter og trimming... ) Vel, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg akselererer fra det meste på to hjul i lyskryss. Aerox med trim til 7k flytter på seg ja. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Har en kompis som har en slik en, går vel i ca. 50-55 km/t med plomberinger. Virker som en grei scooter Men ikke på lik linje med min TGB R50X Jetfighter.. (Taiwansk kvalitet vs. Kinesisk) Men så er Matrix'en noen tusenlapper billigere da Men hvis du kan strekke budsjettet med noen tusenlapper, hadde jeg gått for Speedfight 2 Eller TGB r50x jetfighter (TGB lager deler som variator osv. til Peugeot sine scootere), selgeren jeg kjøpte den med selger begge deler, men han sier at kundene er mest fornøyd med TGB scooteren =) Noen erfaringer med denne ?Hvor fort går den ? Hvor mye koster den ? Er den bra ? noen dårlige erfaringen ? Noen som skal selge en så kontakt meg via mail: [email protected] Erfaringer: nei Fart: late 4t hester sørger for en toppfart på 45 med plombe. Uten plombe går den litt bedre vil jeg tro, men ikke noe spesielt i forhold til andre 2t mopeder. Pris: Vet ikke, sikkert billig i.o.m dårlig kvalitet og billig merke. Bra?: får deg til og fra skolen om det er målet ditt. Respekt er en annen ting. Dårlige erfaringer: har ikke erfaringer med den. Jeg har 3 argumenter som bør holde deg unna den: Stygg, 4 takt og kinaprodusert. Hva skal du bruke scootern til? Hvis du skal ha litt mer fart enkelt, aka; ta ut plombene, kjøp deg en Gilera Runner eller Dna. Uplombert (evt med et lett effektanlegg til 1000 spenn) gjør de 90 ekte km/t. Min Dna gjorde 100 med Leovince ZX, 60 dyse, varioring tatt og nye clutchfjærer. (skal sies at lykta bør byttes på den, den er huffelig stygg). www.finn.no er og en fin bil. Feil. Det er 2-takt. Endret 5. mai 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg jobba hos forhandler tidligere. Styr unna. Bare plunder og heft. Merkelig, Keeway er vel norges mest solgte scooter, og testvinner i forskjellige tester? Lenke til kommentar
Jung Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvordan er matrix'en ? noen som har noen erfaringer ? skal snart ta lappen og er dermed litt i tenkeboksen med hvilken scooter jeg skal kjøpe.. Hvor fort går matrix ? er den god ? noen feil ? Har prøvd keeway Matrix i ca 1000km så har noen erfaringer med den. Scooteren går rundt 45 på flata og særlig bakkedrag er det ikke. Det er kun en plombering i den. Med den ute går den ca 55-60 på flata og en smule bedre bakkedrag. Ville ikke anbefalt keeway matrix, men heller aprilia ditech eller honda sfx. de har begge veldig bra bakkedrag og velkjent kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå