Anders . Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hei Jeg skal ringe til kjærsten i dag, men vet ikke hva vi skal snakke om? jeg savner henne helt sinsykt, siden det er en stund siden jeg har vært med hun Endret 2. mai 2008 av anty225 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 What the hell, er ikke dette noe som man egentlig burde ta på sparken? Du kan vel starte med å fortelle henne hvor sinnsykt du savner henne f.eks og så kommer vel resten av seg selv. Skal du begynne å sette deg opp en mal for hva du skal si så kommer samtalen bare til å være helt jævlig falsk spør du meg, det blir hvertfall ikke særlig koselig prat når du hele tiden skal velge ut tema. Vær spontan. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Snakk om hva dere skal gjøre neste gang? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Snakk om det du føler for å prate om, og svar på det hun sier tilbake. Hvis dere liker hverandre, og er forelsket går det fort flere timer uten at du tenker over det. Du må nesten bare la vær å tenke på hva du skal si, og heller bare hoppe i det. Ikke tenkt på at du er nervøs, men prat og spør henne om det du lurer og tenker på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Høres ut som et virkelig vanskelig problem - Hva har du gjort idag? Fortell om hva du selv har gjort i det siste, fortell at du savner henne. Snakk om hva dere skal gjøre når dere sees igjen. Blabla. Forferdelig med pedofilimonsteret osv. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dette bør komme av seg selv. Hvis ikke, så er det noe som ikke stemmer helt. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg hater å prate i telefonen! Kommer liksom ikke på noe vettug å si når jeg ikke står ansikt til ansikt med personen. Går greit på msn og sånn også, men telefonen er hælvete. EDIT: Med andre ord: jeg ringer ikke for å småprate, det må være en grunn til at jeg ringer. Endret 5. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Blir det stille perioder- så sier du bare noe slikt som "pinlig taushet dette ja" så ler du litt. Da brytes isen og det er i alle fall ikke flaut, da kommer resten av seg selv;) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Litt flaut hvis den andre da sier "ja", og en ny pinlig taushet følger. Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da sier man igjen; "Godt vi er enig i allefall" Sitter i en litt lik situasjon, bare denne gangen på MSN. Jeg liker virkelig en person, men merker at samtalene mangler litt. Lurer litt på hva jeg skal gjøre. Også var det da den personen jeg var forelsket i ifjord, som tar kontakt å vil prate og prate. Ja der går samtalen. Noen som har noen tips til meg også?! MSN er noe herk, jeg vil jo prate face2face, men jeg kan ikke. England i morgen og examen etter det. JIPPI! Beklager OT! Bare prat som om hun var vennen din så skal det nok gå bra. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvis du får skikkelig hjerneteppe evnt satt ut av stemmen hennes så kan du jo alltids skrive ned noen stikkord på forhånd om hva du vil vite/prate om. Bare ikke få alle spørsmålene til å bli en eneste stor grillfest så går det nok bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå