Mr_Tiger Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei, Lurte på om netshop også har en butikk der jeg kan handle varer over disk. Skal en tur til Oslo imorgen og kunne tenkt meg et hk. Eller finnes det noen andre butikker nær sentrum i oslo som selger over disk? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Du har datakjeden i Møllergata. Netshop har en butikk som ligger rett ved grorud togstasjon (kalbakken). Datakjeden ligger mao mye mer sentralt til. Endret 2. mai 2008 av fflex Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 butikken til Netshop Oslo befinner seg i Stanseveien 27. Veibeskrivelse finner du på netshoposlo.no Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vær oppmerksom at de har kutta ut å ha eget lager (NetShop Oslo, Stanseveien 27), så er ikke sikkert du får hovedkort over disk lengere, med mindre de har på 'lager'. Regner med at de selger ut det de har før de går over til å ha felles lager i sandefjord. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Netshop Oslo er "lagt ned". Var innom der på fredag. 8 av 10 ansatte "sparket". Dersom jeg forstod ekspeditør rett. Det er nå kun hentebu, som forøvrig fungerer utmerket. Bestilte varer på natta, hentet rett etter 12 samme dag (natt). Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 like greit, i oslo hadde de null kontroll når det gjalt retur. Nå rydder netshop.no opp etter dem, etter at jeg har ventet i ca 2 måneder på en retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå