Erasus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Flotters, kan endelig gjøre meg opp en mening om dette blir HOT or NOT. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kunne ikkje sagt det på noen bedre måte Erasus. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gleder meg og en del til Street skater. Spilte det en god del i min PSX tid Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Får håpe det er saker da, men er redd for at jeg blir skuffet.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg lurer på hvordan the bourne conspiracy vil bli jeg. Lurer på å kjøpe det, men virker som at det er lignende kane and lynch, da er det glemmesak... Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Håper Haze er bedre enn når jeg prøvde det forrige gang. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har ikke store forventninger til Haze, men jeg håper Siren: Blood Curse er den vestlige versjonen av Siren: New Translation. Den japanske demoen var jo knallbra, men en vestlig versjon av spillet har ikke blitt annonsert enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå