King-Nothing Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg er rimelig grønn på hjemmesider, men FTP har jeg brukt en stund nå. Har kjøpt et design til hjemmesiden min, og har forandret på logoen på siden. Skal fikse mer selvfølgelig, men vil gjerne se hvordan den ser ut på nettet slik som den er nå. Jeg har nå alle bildene i en mappe som heter "images" og en index.html-fil. Når jeg logger på ftp-serveren min har jeg kategori som heter /www. Bruker domeneshop.no om det har noe å si. Har kopiert index.html inn i denne mappen og har også kopiert hele "images"-mappen inn hit. Når jeg går inn på mitt domene så vises kun teksten og et par bilder. Men det er mange bilder som ikke vises. Hadde ingen bilder funket hadde det jo vært noe som er helt galt, men noen av bildene fungerer jo. Inne på index.html så står det dette på bildestiene: src="images/homepage010.jpg" noe som stemmer. For jeg må ikke ha med www.mittdomene.no/ først? Noen tips? Endret 2. mai 2008 av King-Nothing Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har du gitt bildene samme navn som i html filen? Eventuelt poste en link til siden det gjelder. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Dette er jo som nevnt et ferdig design som er kjøpt på nett, og jeg har ikke forandret navn på noe som helst, så jeg vil anta at alt er korrekt. Det er ihvertfall det så langt jeg kan se. Det gjelder www.promethic.no Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du har ikke lastet opp CSS filen. Finn default.css og last den opp til WWW mappen Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Ahh...tusen takk for kjapt svar! Jeg har en mappe som heter HTML og en som heter XHTMLCSS. Spiller noen rolle hvilken av de jeg bruker? Så vidt jeg kan se inneholder de samme filer. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er bare en måte å finne ut av det Prøv deg frem, du kan rett og slett åpne index.html i hver av mappene i nettleseren på pcen for å se om sidene ser forskjellige ut. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Vel, de er jo helt like. Var nettopp derfor jeg lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå