Vidi Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det har seg slik at jeg oftere finner det behagelig å programmere foran fjernsynet, men med den avstand og de forutsetningene jeg har, blir teksten for liten. Istedenfor for å ha duplikate filer og mapper, og kjøre samme side med ulike stilsett; er det mulig å fikse en "knapp" som automatisk skifter stilark - eller - endrer skriftstørrelse? Endret 2. mai 2008 av Vidi Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Zoom-funksjon i nettlesaren din? Lenke til kommentar
Thullball Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Zoom funksjonen i nettleseren er en mulighet, men hvis du vil ha en "knapp" for å kunne endre stilark på en nettside så har jeg lagt ut et kodeeksempel her: http://www.mgmweb.no/kodeeksempler/javascr...-med-javascript Har testet funksjonaliteten i Firefox og IE7 og det fungerer bra. Ettersom du mest sansynlig kun skal bruke denne "internt" er det viktigst at den fungerer i den nettleseren du selv bruker. Håper det var til hjelp. Endret 3. mai 2008 av KurtGandalf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå