Bebeluv Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det får du vite på kartet den dagen intervjuet blir holdt. Endret 7. mai 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Da kan du trykke på A for å stikke av (når du har blitt bustet). (om det var noen tvil) Tror ikke du kan stikke av når du blir busta mens du sitter i en bil. Jeg prøvde forgjeves å stikke da purken busta meg før jeg fikk lukka bildøra. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Det funker ikke i bil Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg får beskjed om å gå til en internett cafe... Men jeg har jo ingen nye mailer! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Du må ordne et intervju med det firmaet Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Leste førstesida i tråden her, og det blir litt off-topic dette, men... Jeg har så langt aldri mistet våpnene etter å ha blitt busted, omtrent 30% uti spillet nå. Det som også overrasker meg litt er at jeg ikke trengte svart dress med slips, jeg beholdt min hvite dressjakke til $2000 med en svart bukse. Jeg måtte kjøpe nye, svarte finsko før jeg fikk komme inn til intervjuet, da. Endret 20. juni 2008 av Nuust Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Fant en bug i det der Suit greia. Det er bare på den Persues lengst nord det fungerer. Kjöpte dress i den som lå mest sör, men det funka ikke. Så dro jeg nord. Kjöpte akkurat samme dress og sko. Så funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå