deusex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ok, jeg sikler veldig etter å få spilt GTA 4, men jeg ønsker ikke å vente i 2 mnd eller til etter sommeren for å få spilt det. Har jobb, men vet foreløpig ikke hvor mye jeg blir å jobbe i tida fremover. Og i tillegg skylder jeg venner og familie 6000 totalt. Med andre ord, så ser det ikke ut til at jeg kan få spilt GTA 4 med det første. Men, har lest her inne at flere har kjøpt en Xbox 360-maskin, mens de venter på at deres opprinnelige Xbox 360 skal bli reparert. Er det virkelig slik at man kan kjøpe en Xbox 360, spille på den i inntil 30 dager, for så å levere den tilbake med kvittering, og få alle pengene tilbake uten spørsmål? Er nemlig fristet til å gjøre det slik, ettersom jeg ikke kan vente mer på GTA4. Vil liksom ha det NÅ! Har tross alt ventet i bort imot 4 år på det spillet. For øvrig lurer jeg på hvor man får tak i nye trådløse håndkontrollere billigst? Ditto sånn trådløs adapter, som koster en formue på Elkjøp. Og finnes denne i sort? Har kun sett den i hvit, og vil nok i passe godt sammen med en sort Xbox 360 elite. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja du får igjen alle penge for selve xboxen men xtra utstyr og spill får man ikke igjen penga for. For billigst kontroller kan du jo prøve ut prisguiden her på hardware.no Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er Elkjøp som har denne ordningen, men de er vel ikke de eneste heller. Det trådløse adapteret finnes kun i hvit. Hvor ting er billig finner du i prisguiden, kelkoo.no eller dinpris.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå