-kga- Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er 3 år eller 1700 timer garanti på epson prosjektor pæra mi. Jeg har brukt den over 1700 timer, men den er under tre år gammel. Har jeg da lov til og få en ny på garantien? Koster søren meg 4k for en ny pære til prosjektoren min, er helt villt. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvis det er 3 år eller 1700 timer garanti, så har du vell ikke garantien mer. Hvis du selv sier du har brukt den over 1700 timer. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 hvordan sjekker dem om pære er brukt over 1700 timer? Kan jo hende jeg husker feil på hvor gammel pæra var. Kan jeg bare sende pæra inn, eller må jeg sende hele prosjektoren om den skulle gått på garantien? Sikker på at det ikke betyr at det er 3 år garanti uansett bruken av pæra, og om den er eldre en 3 år så er det fortsat garanti helt til den er brukt 1700 timer. Jeg liker og tolke det på den måten, syntes epson burde tolke det slik også. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Regner med at det er slik som brukbilgarantier... halvt år ELLER 12000 km... Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hehe, ja så om du bruker pæra 24 timer i døgnet så mener du fortsatt at den skal holde i tre år? Selvsagt er det tre år eller 1700 timer. Og ja det er dyrt for pærer. Dette gjelder alle projektorer. Slutt å syt og kjøp deg ny pære, eller ny projektor.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Grunnen til att jeg syter er at jeg mest sansynlig vil flytte til høsten og da har jeg ikke plass til prosjektor, men om jeg ikke kommer in på skolen så blir det ett år føre jeg flytter, da mest sansynlig til utlandet, og da ville det vert sjekt med prosjektor det året. 4k er vert om jeg skal bruke den ett år, men ikke bare for sommeren. Om jeg skal flytte til sommeren skal jeg ha meg en stor pc skjerm, vurderte og kjøpe det isteden nå for å se film, men den har jeg igjen ikke bruk for om jeg flytter utenlands om ett år. Hadde den tatt kvelden for ett halvt år siden, elelr kunne holdt til over sommeren hadde alt vert så mye bedre, da hadde dere sluppet og hørt på sytinga mi også. Er kjedelig å se på film på en 19 tommer når en er vant til og se på over 100 tommer. syte, klage, mase. Irriterende at alt som kan gå feil alltid går feil på verts tenkelig tidspunkt. Syte, syte, og syte litt til. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er du sikker på at du har brukt pæra i 1700 timer? Hva sier / sa telleren i prosjektoren? Dessuten: Billige pærer på e-bay for tiden Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er du sikker på at du har brukt pæra i 1700 timer? Hva sier / sa telleren i prosjektoren? Dessuten: Billige pærer på e-bay for tiden Hvis han har hatt pæra i 18 måneder og har sett på film eller annet i minst 3 timer hver dag, så er det rimelig sannsynlig at pæra har gjort jobben sin og vel så det. Billige prosjektorer egner seg fryktelig dårlig til personlig bruk da man ikke tenker over hvor mye tid den står på hvis man ser på tv eller film hver dag. Jeg regna vel ut at denne pæra koster ca 8 kroner pr film. Ikke så dyrt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå