Gunfreak Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 etter MYE krangel med nav har jeg endelig fått penger etter 6 måneder uten, jeg har måttet låne 10 000 bare for å betale reginger og andre saker men i dag tikket det inn 51 000 kr fra nav og det skulle ikke lite til for å få de pengene, vi har godt til avisen med saken, vi har ringt trygde sjefen selv osv. men nå fikk jeg de endelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer! Det tenker jeg var deilig. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Steike GunFreak. Jeg klarte meg i 4 måneder uten noe form for ytelser eller tilskudd. Et rent helvete Var godt den dagen pengene kom husker jeg grattis så mye Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 er bare flaks at foreldrene mine kunne betale lege regniger, og slikt, de er ikke lagd av penger de heller, og enda mer flaks at jeg bodde hjemme, jeg er i prossesen med å flytte ut, men kunne jo ikke det før jeg fikk penger Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bra at det ordnet seg da, vet selv hvor mye kluss det kan bli med NAV. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det mange som har det sånn. Jobber for et kredittkortselskap, det er det mange som sliter med å betale av diverse grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå