DarKKermiT Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har fått en 10 GB SCSI hardisk men jeg har desverre ingen anelse om hvilkekomplonenter jeg trenger for å få bruk denne komponente. Hva trenger jeg?? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvilket merke+type er disken? Hvilket merke det er har da ingen verdens ting å si. Men type trenger du å vite. er det 50Pin / 80Pin. Det du trenger er et scsiKort Lenke til kommentar
lasse Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Typebetegnelse hadde jo vært greit. hmm kanskje det er 68 - pin . Ultra 3 160 / Ultra 4 320 Bare for å nevne noe Du trenger helt klart et scsi kort, men det er mange å velge i. Ikke noen vits i å kjøpe et dyrt kort hvis ikke disken din kan utnytte kortet . Lenke til kommentar
DarKKermiT Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Det er en IBM DDRS-39130 E182115 S Hardisk sier det dere noe??? Hvor skal jeg se etter hvor det står hvor mange pins det er?? Lenke til kommentar
lasse Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Her er en beskrivelse av disken i 50-pin og 68-pin utførelse : http://www.hgst.com/hdd/support/ddrs/ddrseis.htm Ganske enkelt å se forskjell på de. Lenke til kommentar
DarKKermiT Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Takker for opplysningene Noen som vet hvor man får tak i 50 pinns SCSI kort??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå