Jann - Ove Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har funnet ut at jeg skal ha sub bak i Astra-en min. Problemet er bare det at jeg ikke får lov til å gjøre permanente inngrep, så jeg må benytte meg av eksisterende hull, og da lurer jeg på hvordan jeg skal få strøm bakover. Har ikke engang funnet hull til å få strøm fram til memory på spilleren engang. Noen kloke hoder som vet om en smart måte å få strøm bakover i astra-en min? Skal ikke ha noe verstingannlegg, bare ett par ok 8"-ere, og klarer meg fint med 100W. Hvor tykke kabler trenger jeg da? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det skal vel være ett sted hvor ledninger går inn i bilen I mange biler er dette venstre bakre hjørnet i motorommet (altså på passasjersiden foran) Du må ut med teppe + setene(regner jeg med) for å få skjult kablene, samt kanskje fjerne deler av dashbordet for å få kabelen inn (er usikker på åssen det er på opel) Hvis du ikke skal ha noen store greier, så fungerer helt sikkert dette http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=134396 settet fra biltema greit nok Endret 2. mai 2008 av daruu Lenke til kommentar
Chris__ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det er ett par stykker som driver å bygger i astra g på Bilstereoforumet Finner dem under prosjekter. Der er det helt sikkert muligheter for å få litt hjelp Endret 2. mai 2008 av Chris__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå