chase2k Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Heisann! Håper på god hjelp her. Har spurt på en del andre plasser, men ingen vet hva som er galt her.. Musa mi er gal! Altså, den fungerer fint i Windows, men når jeg kjører spill (i dette tilfellet Rainbow Six Vegas 2) så reagerer den sykt treigt. Spesielt når jeg bruker sikte som f.eks. sniper etc. Jeg beveger på musa og den reagerer ikke før ca. 1.5 sekunder senere, samma når jeg skyter.. Dette begynte å skje igår, spillet har fungert fint før.! Det er ikke spillet det er noe galt med, fordi det samme skjer i Swat 4. Det er heller ikke musa (mx518) det er noe galt med, fordi jeg prøvde en anna mus og samma greia skjer.. Jeg synes å huske at dette har skjedd før, for lenge siden, men jeg husker ikke hvordan jeg fiksa det... Spør om noe er uklart, ble litt rotete dette. Tusen takk for svar! Endret 3. mai 2008 av chase2k Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har ikke vært borti det der før, men det skader aldri og oppdatere/reinstalere driveren link Lenke til kommentar
chase2k Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 hm..takk! men det hjalp fint lite : p noen andre som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det kan komme en del problemer mellom windows sine muse drivere og logitechs Setpoint. prøv å skru av setpoint og se om det hjelper. hvis ikke kan du sjekke om det er noe feil i windows sine instillinger. Lenke til kommentar
chase2k Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 prøv å skru av setpoint og se om det hjelper. hvis ikke kan du sjekke om det er noe feil i windows sine instillinger. Hva slags instillinger burde jeg sjekke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå