Insomniatic Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 oja, ja det er lov for når jeg hadde rekordforsøket slapp jeg ut litt luft i avtredet, men det var rett før rekordforsøket startet. Så hadde ikke planlagt å starte rekordforsøk men etter den brukte luften var sluppet ut så startet jeg. Men kan man gjøre det hele tiden? Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) oja, ja det er lov for når jeg hadde rekordforsøket slapp jeg ut litt luft i avtredet, men det var rett før rekordforsøket startet. Så hadde ikke planlagt å starte rekordforsøk men etter den brukte luften var sluppet ut så startet jeg. Men kan man gjøre det hele tiden? Vel, tenk deg at du er under vann, man kan da puste ut der? Skal da være lov å puste ut? 1min og 15sek må være min rekord... Veddemål om å holdepusten lengst er egentlig et veldig bra tidsfordriv i mattetimene... Er 16år Endret 27. mai 2008 av MrHansen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Faen, 2min og 52 sekunder. (so close til 3 min, og slått av en 15 åring ^^) Ivhertfall det jeg klarte forran PCen akkurat nå. Og personlig rekord egentlig. 19år, røyker ikke. Edit: Tørte rett og slett ikke mer. Kroppen likte seg ikke helt uten O2. Har ikke lyst på noe besvimeforsøk. (skal levere en pakke, og må jo holde meg våken) Endret 27. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 1.22 =D 13 år og røyker ikke. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) 13 år og røyker ikke. Endret 27. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Klarte 1:30 nå nettopp, men om jeg går inn for det skal jeg klare 2min Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tok en rask runde her og klokket opp 1 minutt og 41 sekunder. 16 år, røyker ikke, trener ikke. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har nesten 3 minutter. Blir 16. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er skikkelig dårlig til å holde pusten. Klarte akkurat 53 sekunder, men det blir som regel mer ettersom badesesongen starter Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 akkuratt 1. min Tror det kanskje har noe med astamen min. Har det problemet at kroppen min vokser fortere enn lungene mine Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 3:20 er vell rekorden. drev med fridykking tidligere. klarte 2:17 nå. må bynne med fridykking igjen det er jo arti 18 år når jeg tok rekorden og 24 nå .. røyker ikke men snuser Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 2,10 røyker, trener ikke testa just (rekord 3,20) 19 år her er dykke metode, driver med fridykking fyll lungene noen ganger til det maximale 4-5 over 7-9 sec og så ta et medium innpust og hold pusten. forklaringer er den at da har man så mye oksygen i blodet, dette betyr at du kan få oksygen tilsvarende noen innhaleringer og du kan holde pusten lenger Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sånn, nå har jeg holdt pusten i 3 mi....DUNK! Øøøhh... Neida, for å være litt mer seriøs, så vet jeg ikke. Jeg har ikke gjort noen seriøse forsøk. Men vet dere om evnen til å holde pusten under vann er mye dårligere enn i luft? Og avhenger tiden av hvor godt trent man er? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 13 år og røyker ikke. haha OnT: klarte 1min og 10 sekund. 16 år, røyker, trener aldri, gamer altfor mye! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har en rekord på 1,28 i luft. 19 år, snuser. Men jeg må da jukse på et vis, for når jeg prøver i vann klarer jeg sjeldent mer enn 30 sekunder. Lenke til kommentar
Rot Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 3-når jeg var 5-6 år 2-nå 14 år Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har en rekord på 1,28 i luft. 19 år, snuser. Men jeg må da jukse på et vis, for når jeg prøver i vann klarer jeg sjeldent mer enn 30 sekunder. Ikke unormalt. Kan være flere grunner til det. 1. Det er et visst trykk under vann, jo høyere trykk, jo mer komprimert blir lufta i kroppen. Men nå snakker vi vel om vann i vannkanten og der har det nok ikke altfor mye å si. Dog presser jo vannet litt på brystet også da. 2. Du blir mer nærvøs, og mindre konsentrert. 3. Du klarer ikke holde deg/presse deg like langt som på land fordi du er "redd for å drukne". 4. Du beveger deg mer. Husk at enhver bevegelse suger oksygen. Jeg tipper på en god kombinasjon. Klarer nok litt mindre under vann ja, og må en del forsøk til før jeg klarer å konsentrere meg skikkelig. Men å presse meg like langt synes jeg er vanskelig. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Flott... Da sier vi at jeg beholder min nåværende rekord i den tro om at det ikke var juks. Har begynt å tvile på rekorden selv, faktisk, på grunn av at det er lenge siden og at jeg klarer bare i overkant av minuttet i luft nå og som sagt i overkant av 30 sek under vann. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hahahaha, prøvde nå nettopp for første gang på flere år!!! Og slo rekorden soleklart uten å engang prøve så veldig hardt... Jeg klarte 1:50.3, selv om jeg ventet litt med å trykke start og selv om jeg avsluttet litt før jeg blåste helt ut.... Sprelte som bare faen på slutten nå og kunne muligens pushet meg til 2 minutter.... Menmen... ny soleklar rekord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå