KvitKnekt Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Lurer på om det funker??? skal kjøle ned en barton XP 2500+ og Ati Radeon 9700 pro Synes det var grei pris jeg... Lenke til kommentar
resac Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvor var det du fant alt dette?? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 http://www.netconnection.no glemte å føre opp vifter.. men det har jeg fra før.... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 har ganske likt oppsett. Bestill godt med slange, du har alltid bruk for litt til... min pumpe henger et par cm ut av pc'en pga for lite slange ellers kjøler det kjempebra, har bare hatt det et par dager. 35grader load ved et par timers spilling. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 en og en halv meter... er det ikke nok da??? holder jo i massevis egentlig. jaja... er ikke noe problem med å kjøpe en meter til.. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 kjøpte 2 meter hos netconenction til mitt chieftec bigtower. Netconnection-kara sa det var nok, men det var det ikke.... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kjøp Ehim pumpe ! 1048 er helt super ! hører den ikke... pumper bra med vann og er utrolig slite sterk ! Ellers er sytemet helt greit ! Du trenger for all del ikke bruke masse penger på tygon slanger ! har pvc slanger selv, funker mere enn greit nok. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 aquabee 1000 er grei nok, men man kan såvidt høre den over to enermax'er på laveste turtall. Den er også veldig liten og slitesterk. Vet ikke om jeg ville valgt aquabee eller eheim idag. Når det gjelder tygoon-slangene er det veldig greit med kjempe-bøyelige slanger, selv om jeg ikke har kunnet sammelignet de med pvc-slanger. Tygoon-slangene tror jeg tåler varme bedre og sitter veldig mye bedre enne pvc, men som sagt har jeg ikke sammenlignet. Tygoon sitter som h..vete !!! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Netconnection hadde ikke Ehim pumper, og vil egentlig bestille det meste fra en plass pga frakt... Såh: bytte ut tygon slangene til vanlig pvc slanger (2 meter), tjener 155,- (!!) beholder pumpa... hvis ingen som har den eller har prøvd den ikke anbefaler den da... Har lite kabinett.... så 2 meter slanger skal holde i massevis! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 blackninja: Derfor tenkte jeg på dei først... men jeg vurderer å bruke L'er å ikke bøye slangene så mye... ser bedre ut også (ryddigere) Aqua Bee UP1000 Vannpumpe kostet det dobbelte.. og 1000l/t er ikke nødvendig vel? MaxiJet MJ 500 vannpumpe pumper 490l/t, og det skulle vel holde..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ikke bytt fra tygon til pvc.. har hatt begge deler, og pvc-slangene som ble brukt i et par måneder, har stivnet i den stillingen de var i, og er i tillegg knallharde. tygon-slanger har jeg brukt i et halvt år nå, og de er fortsatt like myke og elastiske som da jeg fikk dem. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 jau... tygonslanger er tydeligvis best... vet ikke... vil egentlig ha tygonslanger. Får se.. blir ikke ennå, men det blir nok det oppsettet. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg sleit med å få av Tygon slangen av vanntanken. Det gikk ikke bedre sagt.. måtte skjære opp slangen :/ Jeg holdte vanntanken og en kompiss dro i slangen.. og den viste ikke TEGN til å bevege seg en gang :o Ikke rart at Tygon blir brukt professionelt i laboratorium osv Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jepp, myke slanger som Tygon kan være litt vanskelig og få av. Dvs, jo hardere man drar i de, jo trangere blir de... Det beste er og bruke en bordkniv som et "brekkjern". Det skal som oftes ikke store bevegelsen til rundt slangeenden før den blir betraktelig enklere å dra av. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg bruker faktisk tygon i enkelte rare piercinger. ikke så tykk som den slangen de har på netconnection, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå