Gå til innhold

ATI vs. Nvidia i 2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for meg kan det virke som ati ligger et lite hestehode foran Nvidia. Og sån som situasjonen er nå kan faktisk 9700 pro konkurere med FX, og prismessig så kommer ati mye bedrer ut. Men jeg venter spent på Gainwards sin versjon af FX da.

Lenke til kommentar

:evil:

Konkurranse er bare sunt, og det kommer oss forbrukerne til gode.

Dette fører jo til bedre og billigere produkter.

Jeg synes at ATi er det beste alternativet pr. idag men hvordan dette vl endre seg vet vi jo aldri før kortene kommer på markedet! :shrug:

:woot::woot:

Lenke til kommentar
Hvorfor lager Nvidia et skjermkort som bråker så mye at folk ikke vil kjøpe det. Er de dumme. Jeg holder en knapp på Ati som har bedre priser, mindre støy, raskere og bedre 2D grafikk, 3D kvalitet og ytelse.

jepp, vi må huske på at det var en PROTOTYPE, og alle produsenter fritt kan montere sine egne, forhåpentligvis, mindre støyende kjøleløsninger på kortene.

Lenke til kommentar
Hvorfor lager Nvidia et skjermkort som bråker så mye at folk ikke vil kjøpe det. Er de dumme. Jeg holder en knapp på Ati som har bedre priser, mindre støy, raskere og bedre 2D grafikk, 3D kvalitet og ytelse.

Spørsmål ender vanligvis med et spørsmålstegn.

GeForce FX har jo høyere ytelse enn noen av ATI sine kort, da. Og hva er egentlig "3d kvalitet"? Er UT 2003 penere på et ATI-kort enn på et nVidia-kort?

Lenke til kommentar

begynner å bli litt :evil: av å vente nå

holder ut med gf2mx da mitt gf4 er defekt. straks den entrer windows og oppløsningen skrus opp, kobler den seg ut etter et lite øyeblikk. avogtil kjører den en stund i oppløsningen men blacker ut etter en stund. Har jeg rett på garanti selv om jeg har skiftet vifte (kastet den gamle dritten som ikke virket)

Lenke til kommentar
jepp, vi må huske på at det var en PROTOTYPE, og alle produsenter fritt kan montere sine egne, forhåpentligvis, mindre støyende kjøleløsninger på kortene.

Joda, MEN, vil kortet kjøre stabilt med en helt annen type kjøler og vil det være lønnsomt (noe som kanskje er det største problemet). Det koster penger å utvikle nye kjølere som skal testes og produseres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...