int20h Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ATI vs. Nvidia i 2003 2003 ser ut til å bli et stort bikkjeslagsmål mellom ATI og Nvidia. De to selskapene ser ut til å lansere over 10 grafikkort i løpet av kort tid. Les saken her. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Er det bare meg eller driver ATI og nVidia og hermer etter hverandre? R300 - NV30, NV35 - R350, R400 - NV40. Radeon 9800 - Geforce FX 5800, Radeon 9600 - Geforce FX 5600, Radeon 9200 - Geforce FX 5200. Lenke til kommentar
Evial Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 for meg kan det virke som ati ligger et lite hestehode foran Nvidia. Og sån som situasjonen er nå kan faktisk 9700 pro konkurere med FX, og prismessig så kommer ati mye bedrer ut. Men jeg venter spent på Gainwards sin versjon af FX da. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det aller beste med denne Konkureringen er jo at de selv presser prisene sine ned Konkuranse er KULT Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor lager Nvidia et skjermkort som bråker så mye at folk ikke vil kjøpe det. Er de dumme. Jeg holder en knapp på Ati som har bedre priser, mindre støy, raskere og bedre 2D grafikk, 3D kvalitet og ytelse. Lenke til kommentar
Tom88 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Konkurranse er bare sunt, og det kommer oss forbrukerne til gode. Dette fører jo til bedre og billigere produkter. Jeg synes at ATi er det beste alternativet pr. idag men hvordan dette vl endre seg vet vi jo aldri før kortene kommer på markedet! Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ikke bry dere om dette innlegget, skal bare sjekke noe... (nei det er ikke spam) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Man har OffTopic --> 'Testposter'-forumet til sånt. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor lager Nvidia et skjermkort som bråker så mye at folk ikke vil kjøpe det. Er de dumme. Jeg holder en knapp på Ati som har bedre priser, mindre støy, raskere og bedre 2D grafikk, 3D kvalitet og ytelse. jepp, vi må huske på at det var en PROTOTYPE, og alle produsenter fritt kan montere sine egne, forhåpentligvis, mindre støyende kjøleløsninger på kortene. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor lager Nvidia et skjermkort som bråker så mye at folk ikke vil kjøpe det. Er de dumme. Jeg holder en knapp på Ati som har bedre priser, mindre støy, raskere og bedre 2D grafikk, 3D kvalitet og ytelse. Spørsmål ender vanligvis med et spørsmålstegn. GeForce FX har jo høyere ytelse enn noen av ATI sine kort, da. Og hva er egentlig "3d kvalitet"? Er UT 2003 penere på et ATI-kort enn på et nVidia-kort? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 begynner å bli litt av å vente nå holder ut med gf2mx da mitt gf4 er defekt. straks den entrer windows og oppløsningen skrus opp, kobler den seg ut etter et lite øyeblikk. avogtil kjører den en stund i oppløsningen men blacker ut etter en stund. Har jeg rett på garanti selv om jeg har skiftet vifte (kastet den gamle dritten som ikke virket) Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Da går garantien ut ja. Kjipt det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jepp, vi må huske på at det var en PROTOTYPE, og alle produsenter fritt kan montere sine egne, forhåpentligvis, mindre støyende kjøleløsninger på kortene. Joda, MEN, vil kortet kjøre stabilt med en helt annen type kjøler og vil det være lønnsomt (noe som kanskje er det største problemet). Det koster penger å utvikle nye kjølere som skal testes og produseres. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 eg tror det blir meget spennende med R350 ! har virkelig tru på denne chippen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå