morgan_kane Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) jeg og en annen var på russedåpen natt til første mai. vi hadde parkert mopedene våre i nærheten av "dåpsplassen". vi var var aldri lenger en 70 m unna. 10. 35 gikk vi førby mopedene og prata med noen kompiser. 5min senere gikk vi til mopedene våre igjen og passerte 4 russ som kom derifra. mopedene var skudd/sparket ned i bakken. skadene: 2 bøyde styre, 2 blinkelys 2 støtte bøyd 1 clutch handtak knekt 2 handakt oppskrapt og hold i. har vi krav på erstatning fra russen? hvor mye kommer skadene på? hvor kan vi bestille orginaldeler derbi x- race? har vi krav på erstatning på oppripede deler? Endret 2. mai 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Får nok ingen erstatning nei. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 med mindre dere har uavhengige vitner som så hvem som gjorde det tror jeg nok det blir på egen kappe, eventuellt forsikring Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hærverk bør annmeldes til politiet, så må polisen etterforske, og eventuelt domfelle de som gjorde skadene! Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Klart du har rett på erstatning! Problemet er bare at du må vite hvem som sto bak hærverket. Dersom personen(e) ikke vil innrømme det, trenger du bevis eller vitne. Anmeld det, men politiet vil henlegge det med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Liten sjans for erstatning. Det eneste som kan hjelpe er en fysisk lærepenge. Dette er ikke en oppfordring til vold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå