Gå til innhold

Word 97 (Norsk utgave) tror plutselig det er Engelsk.. hjelp

Anbefalte innlegg

Forleden dag innstallerte jeg et E-mule alternativ, fra den offisielle siten. Free et-eller-annet. Jeg har aldri fått så mye søppel innstallert på HD'n så fort før.. :roll:

Etter å ha gått gjennom og fjernet all dritten (måtte gå gjennom registry og, selvfølgelig), oppdaget jeg dagen etter at min Norske Word 97 (har Office 97 innstallert) nå tror det er ENGELSK! La merke til det når stavekontrollen gikk beserk og markerte hvert eneste ord i dokumentet jeg skrev. Siden når ble det mulig for slike free tools å overta kontrollen av Office programmene?

Noe seriøst galt skjedde når jeg innstallerte den E-mule klientene, må være et av de utallige "free tools" programmene som ble lagt inn i tillegg.

Uansett fall, jeg har aldri opplevd dette før, og vet ikke hvor eksakt problemet ligger. Så hva skal jeg gjøre for å kunne bruke Word 97 fullt ut igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL sant! :lol: Var ikke derfor jeg gjorde det, lette etter en fil eller to, og ville prøve denne E-mule greia, og gikk rett i free-everything fella. Ja, det blir en reformat om jeg ikke får fikset det. Ikke noen big deal egentlig da jeg er så vant til det fra før.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...