Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hvordan få bilde på tven? har vga kabel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjermegenskaper-innstillinger-velg koble til skjerm 2.Hvis den ikke bare popper opp må du titte litt rundt i programvaren til skjermkortet ditt.

har gjort dette.... men ser ut som den kun finner en skjerm og det er pc skjermen. forstår virkelig ingen ting her.

Lenke til kommentar
skjermegenskaper-innstillinger-velg koble til skjerm 2.Hvis den ikke bare popper opp må du titte litt rundt i programvaren til skjermkortet ditt.

har gjort dette.... men ser ut som den kun finner en skjerm og det er pc skjermen. forstår virkelig ingen ting her.

Har du satt TV'en til riktig inngang da?

Er det en laptop eller stasjonær PC? På laptoper har du ofte noen hurtigtaster som gjør dette for deg (FN+F7 på min IBM/Lenovo PC).

Lenke til kommentar

Har du satt TV'en til riktig inngang da?

Er det en laptop eller stasjonær PC? På laptoper har du ofte noen hurtigtaster som gjør dette for deg (FN+F7 på min IBM/Lenovo PC).

hei jeg har en stadjonær pc! og nå fikk jeg det akkurat til. måtte restarte og så måtte jeg koble fra kontakten til dataskjermen. så det funker knall. men det må da gå ann å slippe å måtte ta ut kabelen til pceskjermen hver gang man skal bruke tven? noen som vet?

Lenke til kommentar

har nå sjekket ut litt mer. det viser seg at eg er nødt til å enten ha kabelen til tven eller kabelen til pcskjerem koblet til for å få bilde. skal jeg bytte om fra fks tven til pcskjermen er jeg nødt til å starte maskinen på nytt og koble fra kontakten til tven og til kontakten til pc skjermen.

noen som vet hvordan dette kan løses?

altså å slippe å ta ut kontaktene hver gang da dette blir relativt tungvint.....

Endret av jiggsaw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...