Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nye stillinger for uerfarne?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei :)

Jeg er 15 år, samme er dama. Vi har hatt sex ett par ganger.

Jeg slikker ho, og hun suger og runker meg. Jeg fingrer henne også.

Vi har bare prøvd vanlig misjonær, men er det noen andre stillinger som kan passe for oss som er ganske så uerfarne og grønne på dette? :)

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv syns jeg doggy er noe av det kjedeligste, med mindre jeg skal lese avisen og drikke kaffe...da er det fint med et bord foran seg. Vet mange er uenig da, så det er jo bare å prøve.

Ellers liker jeg å bli ridd, kan være litt tungt for jenten så du kan gjerne holde henne rundt hoftene og hjelpe litt til. Lettere å treffe takten også, da...selv om jeg må innømme at jeg liker å bare lige der og la jenen styre det litt.'

En annn stillig som ikke krever no særlig erfaring er at du legger (eventelt legger hun seg selv) på et bord i passe høyde og sprer beina (ja, ikke dine, men hennes)...du skjønner resten.

edit: kos dere med skrivefeilene mine...feber og spy er en jævel

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest mmmm

Hos meg og dama tror jeg doggy har blitt en favoritt, ellers går det i, som nevnt misjonær og at hun rir meg, men hun ble veldig støl av det så jeg prøver å unngå det i lengden, for hennes del :p

Lenke til kommentar

La henne ri deg. Men du bøyer deg opp og holder rundt henne. Mens dere kysser og koser dere. Litt vanskelig i begynnelsen. Prøv å sammarbeid litt begge to så går det nok bra. Den mest romantiske stillingen jeg vet om og jeg og dama elsker den begge to ;)

Lenke til kommentar

Hoho, her er det MASSE å velge mellom :D Dere kan jo bare prøve dere fram, eller så er Kama Sutra en veldig fin bok.

Er så mange deilige stillinger at det er vanskelig å velge. Dere kan jo prøve en der dama ligger med beina utenfor sengekanten, og du står på gulvet og trenger inn i henne i rett vinkel. Enkel og grei stilling som gir MAXIMAL nytelse :whistle:

Lenke til kommentar
69 er ikke noe vanskelig da..

Hun kan ligge på magen og du ligger oppå henne.

Mener du doggy bare liggende eller mener du at 69 er det? Høres litt feil ut at 69 så skal dama ligge på magen ja...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...