Gå til innhold

Dell xps tastatur problemer!

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min dell xps m1530 i omtrent 3 uker, og nå har det skjedd noe rart med tastaturet. Det virker som noen av tastene får flere funksjoner. f. eks når jeg trykker på m, trykker jeg også på enter uten å egentli trykke enter :hrm: . Det virker som om det er lagt inn en kommando på m knappen som gjør at hver gang jeg trykker m trykker jeg også enter. Problemet er det samme med andre knapper også, men d er forskjellige kombinasjoner.

Problemet kommer og går, men det er utrolig irriterende når det er der. Jeg harprøvd å finne nyere drivere, men jeg får beskjed om at jeg har de nyeste. Tror heller ikke jeg har noen virus.

noen som vet hva som har skjedd, og hvordan jeg løser problemet?

takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være tastaturkabelen som er kommet litt løs. Du bør i stort sett alle situasjoner der du har problemer med maskinen kontakte support ettersom det både vil få deg raskere i gang med å identifisere og løse problemet, samt gi support et bilde over tid over hvordan det går med maskinen, som igjen legger litt ekstra vekt til eventuelle mer alvorlige problemer.

Lenke til kommentar

Ellers så kan du ta ut tastaturet og sette det inn igjen.

Åpne opp lokket under skjermen, og skru løs tastaturet, koble det fra hovedkortet og sette det inn igjen.

Fungerer det ikke da, så ringer du Dell. Og fungerer det har du spart tellerskritt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...