Alte-to Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. fikk igjenn N73ME'n som N73... og nå tenkte jeg og legge inn bl.a. Stave Theme'et (tror det er det grønne ME-temaet) Men, det gikk selvfølgelig ikke Er det virkelig KUN den "guide til signering av usignerte .SIS filer" som hjelper?? har skrudd av "sjekk online for sertifikat" osv osv ...stilt klokken også... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. fikk igjenn N73ME'n som N73... og nå tenkte jeg og legge inn bl.a. Stave Theme'et (tror det er det grønne ME-temaet) Men, det gikk selvfølgelig ikke Er det virkelig KUN den "guide til signering av usignerte .SIS filer" som hjelper?? har skrudd av "sjekk online for sertifikat" osv osv ...stilt klokken også... Sjekk N73 tråden rundt side 100 for hvordan du får telefonen din tilbake til ME. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 hm, omhandler sikkert Flashing... som var grunnen til at jeg måtte sende den inn i første omgang (PC-en hengte sek 1sek under flashing) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå