S!m1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har hørt at det finns nemlig en sånn kontrol, men hvor? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Et lite søk før du poster neste gang er kanskje ikke så dumt. Men siden jeg er så snill, kan jeg fortelle deg at kontrollen heter "dual shock 3". Så kan du lete i forskjellige nettbutikker og sammenligne priser selv... edit: f.eks. her Endret 2. mai 2008 av Tommy Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gå for zailor.no du =) Kjempegod service! Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Joda, hvis du liker å betale det dobbelte av hva du trenger, er zailor et godt alternativ. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Der fikk jeg det jeg trengte. Takk... Men den amerikanske fungerer vel fint med den norske Ps3? Endret 2. mai 2008 av the_dudesons Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Der fikk jeg det jeg trengte. Takk... Men den amerikanske fungerer vel fint med den norske Ps3? Ja, det fungerer akkurat som en norsk en ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå