Data_Smurfen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. Av en eller annen merkelig grunn sA forandret tastatursprAket seg til engelsk og jeg finner ikke hvor jeg kan stille det tilbake. Jeg har sett pA systeminstillinger, og pA tastatur der, men finner ikke noe. Jeg bruker Kubuntu 8.04. Og i tillegg sA har det kommet "snarveier" pA skrivebordet mitt fra Home-katalogen. Hvis jeg sletter de sA sletter jeg de ogsA fra Home. Fint hvis noen kunne hjelpe meg her ogsA. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 System Settings -> Regional & Language -> Keyboard Layout (Systeminnstillinger -> Region & Språk -> Tastatur) Hva mener du snarveier? Noen spesielle snarveier, eller kommer det snarveier til alt du legger i Home ? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takker for svaret, og hjelpen. Det kommer snarveier til alt jeg legger i Home, altså brukermappa. Og sletter jeg det fra skrivebordet, så blir det borte fra brukermappen også. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har du en Desktop mappe i brukermappen din? Synes dette høres ut som en bug altså, kan ikke tenke meg en innstilling som gjør noe sånt. Du bør nok google litt rundt og se om det er et kjent problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå