Boralis Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har den siste tiden slitt med litt stabilitetsprob på maskinen min, tok derfor kontakt med Psdata der vi diskuterte dette på tlf. Etter en kort samtale fikk jeg beskjed vi sender deg en ny prosessor i dag så prøver du den skulle det vise seg at det er problemet sender du bare den gamle i retur, får den tilsendt uten noen form for oppkrav eller noe samtidig som jeg kan ha maskinen opprativ til den nye kommer. Dette synest jeg er en ENORMT bra service fra psdata nok en gang, kan nesten ikke få berømme dem nok når det gjelder service/kundebehandling,her har mange andre MYE å lere. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 enig der, fikk et "halv-defekt" lydkort fra dem en gang (var noe galt med lydutgangen så det ble skurrete lyd.....) uten spørsmål sendte de et nytt lydkort uten og spørre om det gamle først........de ba imidlertid skriftlig om og få det defekte tilbake i et brev da jeg fikk det nye.......det fikk de og jeg slapp noen som helst utgifter. de beklagde meget at lydkortet var defekt/ødelagt. Men selvsagt, det er ikke deres feil...... Uansett......PSData er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå