Gå til innhold

Kløning med HTC TyTN II


Anbefalte innlegg

Hei.

 

En bekjent (ikke meg nei!) har kløna litt med mobilen/PDA'en sin. Det er snakk om en HTC TyTN II og kjører angivelig Windows 6.1 som opprativsystem. Den har tidligere gått som en klokke, men nå lusker det ugler i mosen.

 

Problemet er at hver gang han forsøker å laste en webside, får han en feilmeldig om at siden ikke er tilgjengelig. Han har tilgang til Windows Live, så selve internettoppkoblingen skulle være i orden.

 

Merkelige greier...

 

Han nevner også i forbifarten at han syntes å huske og ha flyttet på noen filer for å frigjøre plass på internminnet. Og da antageligvis ikke bare mediafiler og java spill...

 

Så foreløpig tror jeg han har flyttet/slettet noen filer eller instillinger som Internet Explorer'n trenger. Men hva vet vel jeg? Jeg har ikke peil på PDA'er og i alle fall ikke den slags Windows som medfølger.

 

Hvis noen har en pekepinn om hva som kan være problemet og/eller en eventuell løsning, hadde det vært mottat med stor takk.

 

Over og ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hvis han kjører 6.1 så er det en uoffisiel verson(hvis han ikke kjører den "leaka" versonen fra HTC) han kan prøve å kjøre en soft-reset, men kommer mest sannsynelig ikke til og fungere. hard reset er vell den som kommer til og bli brukt, man holder nede de 2 knappene(ene over IE merked, andre over meldings knappen" hold de nede, så holder man inne soft reset knappen mens man gjør dette, da vil telefonen/PDA'en resettes til fabrikkinsillninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...