nuk3nin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. En bekjent (ikke meg nei!) har kløna litt med mobilen/PDA'en sin. Det er snakk om en HTC TyTN II og kjører angivelig Windows 6.1 som opprativsystem. Den har tidligere gått som en klokke, men nå lusker det ugler i mosen. Problemet er at hver gang han forsøker å laste en webside, får han en feilmeldig om at siden ikke er tilgjengelig. Han har tilgang til Windows Live, så selve internettoppkoblingen skulle være i orden. Merkelige greier... Han nevner også i forbifarten at han syntes å huske og ha flyttet på noen filer for å frigjøre plass på internminnet. Og da antageligvis ikke bare mediafiler og java spill... Så foreløpig tror jeg han har flyttet/slettet noen filer eller instillinger som Internet Explorer'n trenger. Men hva vet vel jeg? Jeg har ikke peil på PDA'er og i alle fall ikke den slags Windows som medfølger. Hvis noen har en pekepinn om hva som kan være problemet og/eller en eventuell løsning, hadde det vært mottat med stor takk. Over og ut. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ta en soft reset, hvis det ikke virker da, ta en hard-reset.... -Tet Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvis han kjører 6.1 så er det en uoffisiel verson(hvis han ikke kjører den "leaka" versonen fra HTC) han kan prøve å kjøre en soft-reset, men kommer mest sannsynelig ikke til og fungere. hard reset er vell den som kommer til og bli brukt, man holder nede de 2 knappene(ene over IE merked, andre over meldings knappen" hold de nede, så holder man inne soft reset knappen mens man gjør dette, da vil telefonen/PDA'en resettes til fabrikkinsillninger. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Prøv å legge inn ny offisiell ROM, den ligger på HTCs eClub. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 En annen ting du kan gjøre er jo å laste ned en ny nettleser Explorer er jo tidenes dårligste nettleser. Greit, jeg tok vel litt hardt i her, men den er dårlig. Det jeg kan anbefale er Opera Mobile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå