furuseth11 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) trenger midtbane i gull. og diamant....jeg har sapara i diamant så bare by... Endret 3. mai 2008 av furuseth11 Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 trenger midtbane i gull. og diamant.. har Vågan Moen, Kvisvik, Tetey, Gashi, Ramberg, Roar Strand, Sapara, Huseklepp, Hauger, Erlend Holm i gull Lenke til kommentar
96tark Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 trenger midtbane i gull. og diamant....jeg har sapara i diamant så bare by... Jeg har: Theodor Elmar Bjarnarsson i Gull Serge Konan Koudio i Gull Alexander Ødegaard i Gull Erik Huseklepp i Gull Jeg har også: Johan Lædre Bjørdal og Thomas Myhre i Diamant Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har Diamant: Solli Gull : Gaarde , Jevne Hagen , Valter Tomasz Junior og Petter Orry Larsen Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 jeg har fått joel lindpere i gull Lenke til kommentar
Bergersko Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 trenger midtbane i gull. og diamant....jeg har sapara i diamant så bare by... Jeg bytter Sapara i diamant mot Sokolowski i diamant (LYN) og Roar Strand i gull (RBK). Deal? Lenke til kommentar
start1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 jeg har diamant: espen søgård daniel berg hestad gull: fredrik winsnes simen brenne khaled moelhi bjørn helge riise espen søgård runar berg valter tomaz junior abgar barsom serge konan kouadio kasey wehrman tomasz sokolowski martin andresen er du intressert i noen av de? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 jeg har Keijo Huusko, Johan Arneng, Daniel Berg Hestad, Allan Gaarde,Jan Michalsen og Vidart Nisja i Gull som er Midtbaner. Intresert? Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har Erlend Hanstveit, Magne Simonsen, Allan Gaarde, Tor Marius Gromstad og Runar Berg Lenke til kommentar
96robert Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har: Solli og Runar Berg begge i Diamant. Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har Erlend Hanstveit, Magne Simonsen, Allan Gaarde, Tor Marius Gromstad og Runar Berg erlend hanstveit er forsvar!! Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har Erlend Hanstveit, Magne Simonsen, Allan Gaarde, Tor Marius Gromstad og Runar Berg erlend hanstveit er forsvar!! har: berg og andresen i diamant.. alanzinho i gull... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg