Dyrehagen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Yo people! Århundrets PC-kjøp (for meg) er nært forestående, og siden det virker som jeg får en del penger til overs, bestemte jeg meg for å slå på stortromma: Jeg skal kjøpe et TV-kort i tillegg. Problemet er: Jeg vet ingenting om TV-kort... Så her har dere noen spørsmål: 1) Stemmer det at man kan både se og ta opp programmer med et TV-kort? 2) Hvilke spesifikasjoner skal jeg se etter? Hva ser jeg etter for å forsikre meg om at TV-kortet virker sammen med hovedkort osv? 3) Av en eller annen grunn har vi ikke bestilt digital TV her i huset ennå, men når vi gjør det, er vi 99% sikre på at vi bestiller fra RiksTV. Trenger jeg en ekstra mottaker for å få inn signaler, eller kan jeg få det trådløst? Må vi betale mer (til RiksTV) for å ha flere mottakere? Takker på forhånd:) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er foreløpig ikke mulig å koble RiksTV opp mot pc. Vi jobber med en løsning på dette, men har dessverre ingen fastsatt dato for når dette er klart. Fikk jeg da jeg sendte en mail med spørsmål om tikstv på pc. Men har sett og vet det går ann å busemekke til seg gratiskanalene. Lenke til kommentar
Dyrehagen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Det er foreløpig ikke mulig å koble RiksTV opp mot pc. Vi jobber med en løsning på dette, men har dessverre ingen fastsatt dato for når dette er klart. Fikk jeg da jeg sendte en mail med spørsmål om tikstv på pc. Men har sett og vet det går ann å busemekke til seg gratiskanalene. Æsj:( Får vel bare vente med TV-kort da... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Man betaler ikke flere avgifter for å ha flere rikstv-bokser i huset. Alle går under samme abonnement. Ellers ville det jo blitt svindyrt å ha digitaltv på 4-5 forskjellige TV'r rundt i huset (som mange har). Du bare bestiller ekstra bokser og kobler dem til på vanlig måte. Vi har 2. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Må du ikke betale for alle boksene du skal ha i huset? full pris på den første, og 70% avslag på resten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Selvsagt, men han spurte om man trengte flere abonnementer for å ha flere bokser. Det gjør man ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå