sitdown Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) www.brahandel.no Har bestilt deler og får tilsendt faktura som epost, må betale på forskudd. Noen som har erfaringer med butikken? Thomas Endret 2. mai 2008 av sitdown Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Selskap opprettet våren 2005. Et NUF-selskap, noe som kan tyde på liten egenkapital. Fra Brønnøysundregistrene: 12.09.2007 Godkjente årsregnskap 13.09.2006 Godkjente årsregnskap 29.04.2005 Nyregistrering i Foretaksregisteret Lenke til kommentar
The DealMan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvis magefølelsen min blir litt rar om en butikk så pleier og gjøre 2 ting. Først ringer jeg de og sier jeg er en skeptisk person av natur. På den måten under samtalen vil jeg få et bedre inntrykk av butikken. Hvis ikke dette er mulig da kjøper jeg gjerne noe som ikke koster så mye og som jeg selvsagt trenger. På den måten får jeg sjekket om butikken holder mål eller ikke. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Kanskje ikke så dumt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå