eatshorts Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Da er det din egen feil som ikke kan sette det opp skikkelig. Laster ned i 60 til 130 hele tiden jeg. Utenom nå, har ikke mer plass på hden, igjen :wink: Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Sorry ass, kAzaa meg i rektum.... På kazaa instaløeres det filer som du ikke kan slette, dette gjør det lettere for hackere å komme seg inn på pc'en. Dierct Connect (www.neo-modus.com) lever i midt hjerte! Lenke til kommentar
dalri Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tror jeg lite på. Men hvilke instillinger har du? Jeg søker IRC med denne motoren. http://www.packetnews.com/ Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvor laster man ned dc++? Du har vel letet hardt nå?! sier jeg bare... Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg varierer instillingene kontinuerlig etter hvor mange filer som strå på nedlastning. Det er dessuten en begrensing i emule som senker nedlastningshastigheten dersom du negrenser uploaden på under 10kb/s Det er også viktig at du åpner tcp og udp portene dersom du kjører NAT(ruter osv.) Portene varierer etter hvilken emule mod du bruker. De avanserte instillingene som passer for deg må du finne ut selv. Jeg vet ikke hvaslags nettverk du har eller hvilken linje. Lenke til kommentar
dalri Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har 724kb og 128kb opp. Bruker bare zonealarm. ftp://kloan:[email protected]:911 Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 var på dc++ idag var på winmx og lastet en sang eg ikke fant der...jada plutselig kom det opp: you are banned becaue you scared a incomplete file den fila som eg lasta ned fra winmx Du skal ikke share mapper der du laster ned, så jeg synes ikke synd på deg. Lag en egen mappe for all nedlasting, og ikke share den... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Sorry ass, kAzaa meg i rektum.... På kazaa instaløeres det filer som du ikke kan slette, dette gjør det lettere for hackere å komme seg inn på pc'en. Dierct Connect (www.neo-modus.com) lever i midt hjerte! Hørt om kazaalite? Det er en hacka kazaaversjon der reklame og adware er fjerna.. Dessuten er den 'originale' DC-klienten dårlig, last heller ned DC++! Lenke til kommentar
ironfist Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 tja, litt overdrivelse det der med incomplete files, deler alle filene mine selv om de er ikke helt ferdige, det er jo opptil de som nedlaster å sjekke filstørrelsen (hvis en .avi slutter på 300MB er det ganske opplagt). Forøvrig blir jeg aldri kicka ut for det :-) Tilslutt: DC++ rocker for de som har 10-100MBit, hehe Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hmm, har dere adressen til snabbhubben? :o 129.241.86.148 tror jeg, men jeg kommer jo aldri inn edit: fant ut hvorfor Nå finnes det en egen Direct Connect-hub for brukere av NuNet (gamleUninett). Den har en 10 GB nedre share-grense, og et IP-filter så bare NuNet-brukere slipper inn. damn... jeg trenger 6 gb mer shared og jeg kommer in på maximum speed 5 da:) (50 gig:) har 280gb HDD, men ikke halv full engag! Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 sorry men kazaa kan gå og legge seg,DC++ har ti ganger bedre utgangs punkt, dette programmet kommer til og ta over sharing verden, når det blir kjent av allmennheten. Håper det ikke blir allment kjent... Regner med at det kommer til å bli en del offensiver fra diverse bransjer for å få DC-tjenesten stengt. Det ville vært tragisk! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Synes egentlig alle de filesharing nettverkene jeg har prøvd er noe stort tull, etter min mening er FTP det beste. Filmer, spill og musikk 10-15 minutter etter release, god fart og aldri kø - Judaz - Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hmm, har dere adressen til snabbhubben? :o 129.241.86.148 tror jeg, men jeg kommer jo aldri inn edit: fant ut hvorfor Nå finnes det en egen Direct Connect-hub for brukere av NuNet (gamleUninett). Den har en 10 GB nedre share-grense, og et IP-filter så bare NuNet-brukere slipper inn. damn... jeg trenger 6 gb mer shared og jeg kommer in på maximum speed 5 da:) (50 gig:) har 280gb HDD, men ikke halv full engag! Hva er ip'en ? Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Men det er ikke alle som har tilgang til gode ftp'er da :wink: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 sorry men kazaa kan gå og legge seg,DC++ har ti ganger bedre utgangs punkt, dette programmet kommer til og ta over sharing verden, når det blir kjent av allmennheten. Håper det ikke blir allment kjent... Regner med at det kommer til å bli en del offensiver fra diverse bransjer for å få DC-tjenesten stengt. Det ville vært tragisk! Dette er nesten umulig i praksis. Dette er Open source, og de kan derfor kun gå på klientene. Desverre for dem er dc++ OGSÅ open source.. Greit nok, de får gå på de 1000 000 hubene (!!) en etter en, med flere måneder i retten. Blir ikke lett det der.... dyrt blir det også Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hmm, har dere adressen til snabbhubben? :o 129.241.86.148 tror jeg, men jeg kommer jo aldri inn Uhm, hvis du har NGT: junior.m0f0.net:2002 det er jo NGT snabbhubben. Et par med charlie, delta og sdsl der, samt et par fra NTNU Ellers kan dere jo spørre på #hw.no (Undernet på IRC) for den beste huben da. Tror jeg vet hvilket svar dere får (tihi) Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Så thumbs up for dc og dc++ kan vel egentlig bare si thums up for dc. det som er selve nettverket. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jepp, thumbs all all up to the heavens:) Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hm..."kremt"... jeg har analog modem (56k) (Og det er ikke gøy!) men er det noe vits å bruke dc++ da? er det vanskelig å bruke dc++? Hvor mye må man share for å bruke dc++ (har hørt det er en share grense)? har KaZaalite fra før og det funker glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå