RBW Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Thermaltakes nye kabinett kommer med en særdeles fargerik vifte. Les mer Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Huff og huff, det var stygt! Menmenmen... Det var jo det jeg skulle si. Har aldri likt Thermaltake og dette var på ingen måte et unntak. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mye plast, mange vifter og store luftåpninger tyder også på mye støy. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Thermaltake M9D kan ved første øyekast se ut som et helt vanlig kabinett fra Battlestar Galactica. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Er vel blitt litt "in" å si at alt som har litt farger og lys, er stygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 LED's er tøft når en har slitt for å montere dem selv, mens denslags ferdigkjøpte greier bli bare glorete... Lenke til kommentar
kalg Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 LED's er tøft når en har slitt for å montere dem selv, mens denslags ferdigkjøpte greier bli bare glorete... Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Er det virkelig en så stor sak at man kan endre farge på lyset ved å trykke på en knapp? Hadde den skiftet farge til rød når du døde på et spill, så skulle jeg sagt meg imponert, men ikke av sånt som dette Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 LED's kan være tøft når en har slitt for å montere dem selv, mens denslags ferdigkjøpte greier bli bare glorete... Rettet det for deg. Mye av det hjemmemekkede jeg har sett er minst like stygt som det man får kjøpt ferdig. Men folk som virkelig vet hva de gjør kan lage fantastiske ting med LED. Dessverre er hverken jeg eller Thermaltake en av dem. Forskjellen er at jeg er smart nok til å holde meg unna. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 OMG, så tøft lzzm! Ikke akkurat det vakreste kabinettet jeg har sett men slår vel sikkert godt ann blandt fjortissene? Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Kombinasjonen blå-grønn kunne vært ganske bra da... Endret 2. mai 2008 av GeForcy-X Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvis butikkene nå er i ferd med å ta inn nye Thermaltake modeller, håper jeg vi også får se Armor+MX miditower i butikkhylla. http://www.thermaltake.com/product/Chassis...x/vh8000bws.asp Lenke til kommentar
a-z Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mye plast, mange vifter og store luftåpninger tyder også på mye støy. Jeg har et Thermaltake Armor kabinett med masse vifter og åpninger (deriblandt en 25 cm vifte på siden). Kjøler meget bra og bråker nesten ikke. Jeg er svært fornøyd med dette kabinettet. Men selv om jeg er forbi "fjortisstadiet", så syns jeg det er litt stilig med litt lys i kabinettet, så lenge det ikke blir for mye. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dårlig design til høy pris... Bare de med hvit stokk og førerhund kan være glad i et så stygt kabinett:) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg ville nå tro at om jeg var en hardcore-gamer så hadde jeg funnet det "fargerike og fine" lyset forstyrrende. Hva er greia med at allt skal lyse om dagen? Forbanna tv'n min har et isblått diodelys som sier at den står på. Svarte, er ikke bildet på skjermen indikasjon godt nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå