Gå til innhold

Fra arms til fury spec. Noe å satse på? Guild kompisene sier FURY er mye bedre. Hva sier dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du skal kjøre arms så må du opp i Imp slam i fury og lære deg noen jævlige rotations...

 

Men når de først sitter kan du gjøre noe helt sykt med DPS og. Tingen er at du trenger _bra_ gear i forhold til fury for å scale bra. På karazhan nivå og rundt der bør du holde deg til fury, når (hvis?) du kommer deg til end-MH og end-BT kan du begynne å samle opp MS-PvE gear (Crit og AP)

Lenke til kommentar

Ya sant det der. Spilt fury warrior i snart 2 år, MH / BT geared, jeg dro bare på meg 2handeren for moro skyld engang når jeg var i ett random raid, og med en shaman i gruppa er det sykt moro å se hva du kan få til.

Men sånn tidlig i Karazhan og slik så er det dødfødt med MS specc. Craft deg leather, skaff deg leather pantsa ifra SP o.l så kan du begynne å avansere mer mot SSC. Du må ikke være kresen på leatheren for den kommer du ikke utenom som fury warrior i Karazhan / SSC kvalitet.

Bare få hiten din opp på 200, en AP på iaf 1750+ og over 25% crit zerker så er du g2g.

Endret av Luz
Lenke til kommentar

Arms slam spec er det aller beste for PvE i 25-mans, men behøver ganske bra gear for å vere effektivt. Ein gjer kanskje litt mindre skade enn fury warriors, men det blir tatt igjen av 4% meir skade hos alle klasser som gjer fysisk skade. Med mitt gear så gjer eg også det veldig bra, og spesielt på Archimonde er eg som oftast nummer 1. Vanlegvis varierer plasseringa mi på rundt 1-10 på damage done alt etter kor mykje crits osv. eg får.

 

Så om du raider 25 mans, behold arms spec! Blir berre bedre og bedre, om du er i 10 mans og slikt så blir fury ein god del betre sidan det ikkje er så mykje fysisk dps med i raidet.

Lenke til kommentar
Bare skaff 95 hit rating, så tar du hva du vil av andre stats. Magiske tallet er 95, alt annet er bare bonus.

 

hø?

 

De på guildet sier jeg skal skaffe minst 150 - 200 totalt for å ikke misse så mye med offhand.. de sier at om ikke jeg har mye +hit, kan jeg likesågodt droppe fury å gå tilbake til arms.

Lenke til kommentar
Bare skaff 95 hit rating, så tar du hva du vil av andre stats. Magiske tallet er 95, alt annet er bare bonus.

 

hø?

 

De på guildet sier jeg skal skaffe minst 150 - 200 totalt for å ikke misse så mye med offhand.. de sier at om ikke jeg har mye +hit, kan jeg likesågodt droppe fury å gå tilbake til arms.

 

Tull og vas

Lenke til kommentar
hø?

 

De på guildet sier jeg skal skaffe minst 150 - 200 totalt for å ikke misse så mye med offhand.. de sier at om ikke jeg har mye +hit, kan jeg likesågodt droppe fury å gå tilbake til arms.

 

De folka har ikke peiling, les linken jeg ga deg.

Lenke til kommentar
Bare skaff 95 hit rating, så tar du hva du vil av andre stats. Magiske tallet er 95, alt annet er bare bonus.

 

hø?

 

De på guildet sier jeg skal skaffe minst 150 - 200 totalt for å ikke misse så mye med offhand.. de sier at om ikke jeg har mye +hit, kan jeg likesågodt droppe fury å gå tilbake til arms.

Om de sier "misse med offhand" bør du bare le av de. Da mangler det så mye innsikt at du bør lese andre steder for theorycraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...