Flexo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Heisann, Leter etter et protein som er lett oppløselig i vann og som heller ikke smaker så ille. Er det noen her som vet om noen aktuelle? Skal heller ikke koste en formue. Tusen takk. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg synes sjokolade 100% whey og whey tech til proteinfabrikken er ok. Blander seg lett ut. Men, smaken er som baken, er neppe alle som er enige i at disse smaker godt. Kluet er å prøve seg frem til noe du selv liker. Det er også en viss vanesak involvert i proteinpulver. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Pro-80 fra tn.no med sjokoladesmak burde være safe. Overhodet ingen klumper, selv etter bare en 5-10 sekunders risting i shakeren, og en helt akseptabel smak. Må si meg uenig i påstanden over om at whey tech blander seg lett ut. Mine erfaringer med det er at man kan riste så mye man vil, la det stå en halvtime eller hva som helst, og det er fortsatt klumper oppi. Nutrisport 90+ fra ej-shop.no er også helt grei smak og løses 100% opp med en gang. Smaker i vann omtrent som en utvannet oboy kanskje. Som med Pro-80, en helt akseptabel smak. Ikke sånn det første du tenker på når du er tørst, men helt greit å få ned. Lenke til kommentar
KoN_Raptor Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Må si meg uenig i påstanden over om at whey tech blander seg lett ut. Mine erfaringer med det er at man kan riste så mye man vil, la det stå en halvtime eller hva som helst, og det er fortsatt klumper oppi. Da lurer jeg litt på hvordan du rister? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hagfors overdriver litt, men min erfaring er også at TN løser seg lettere opp enn PF. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Må si meg uenig i påstanden over om at whey tech blander seg lett ut. Mine erfaringer med det er at man kan riste så mye man vil, la det stå en halvtime eller hva som helst, og det er fortsatt klumper oppi. Jeg tror du bør fokusere på å trene ristemuskelen på treninger fremover Men seriøst, jeg rister ut pulveret så det ikke ligger noe på bunn, venter 20-30s, rister en tur til, drikker. 0 klumper. Klart, det kommer sikkert litt ann på forholdet mellom pulver og vann. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg tror du bør fokusere på å trene ristemuskelen på treninger fremover Men seriøst, jeg rister ut pulveret så det ikke ligger noe på bunn, venter 20-30s, rister en tur til, drikker. 0 klumper. Klart, det kommer sikkert litt ann på forholdet mellom pulver og vann. Skal ikke avskrive muligheten for at jeg har fått noe slags feilprodusert vare eller noe da, det vil også forklare smaken som er helt for jævlig, og strengt tatt uegnet for salg. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Men Isolat-pulveret til tn, noen som har som erfaringer med det? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tenker du på ProZyme? Jeg kjøpte 750 g med jordbærsmak for en stund siden. Det smakte godt og blandet seg veldig lett (faktisk så lett at jeg kunne mikse det med skje i glass). Dog er ProZyme svindyrt og jeg kommer neppe til å kjøpe det igjen. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) mikseproblemene som det er snakk om kan ha noe med at dere sammenligner whey isolat fra TN (som er mye renere enn whey tech) med whey tech som har 80-20 med whey og kasein. Hadde vært mye gunstigere å sammenligne det med whey isolat fra proteinfabrikken, som blander seg meget lett ut og blir som en saftdrikk. Jeg vet i alle fall at min pure caseine er et helvete å blande ut. Endret 5. mai 2008 av Databamse Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 mikseproblemene som det er snakk om kan ha noe med at dere sammenligner whey isolat fra TN (som er mye renere enn whey tech) med whey tech som har 80-20 med whey og kasein. Hadde vært mye gunstigere å sammenligne det med whey isolat fra proteinfabrikken, som blander seg meget lett ut og blir som en saftdrikk. Jeg vet i alle fall at min pure caseine er et helvete å blande ut. Har du sammenligna med Nighcharge fra PF (80% kasein 20% whey)? Slet fælt med å få blanda ut den skikkelig i starten, men lærte meg fort at jeg måtte øke vannmengden, riste fort som f..., og drikke før det ble gjørme Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Har du sammenligna med Nighcharge fra PF (80% kasein 20% whey)? Slet fælt med å få blanda ut den skikkelig i starten, men lærte meg fort at jeg måtte øke vannmengden, riste fort som f..., og drikke før det ble gjørme "Sement" er stikkordet her Ja, mere vann gjør susen. Jeg har prøvd night charge også. Den smakte bedre enn pure caseine og var sikkert litt lettere å blande ut. Proteinfabrikken kommer jo med følgende tips på pure caseine selv: "Tips: Dette proteinet har en helt spesiell struktur. Det anbefales å benytte en hurtigmikser ved bruk av dette produktet." Neida, det går stort sett greit å blande, det er teknikk, må være rask å begynne ristingen med en gang vannet treffer bunnen imo, må man hive på lokket og begynne før det setter seg fast i bunnen. og hvis det setter seg fast i bunnen må man øke ristingen dramatisk, så mye at noen ganger går lokket av og søler over hele skjorta (som har skjedd i alle fall 3 ganger, mulig det er fordi jeg bruker gamle shakere med lokk fra nye shakere) Endret 5. mai 2008 av Databamse Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 mikseproblemene som det er snakk om kan ha noe med at dere sammenligner whey isolat fra TN (som er mye renere enn whey tech) med whey tech som har 80-20 med whey og kasein. Hadde vært mye gunstigere å sammenligne det med whey isolat fra proteinfabrikken, som blander seg meget lett ut og blir som en saftdrikk. Jeg vet i alle fall at min pure caseine er et helvete å blande ut. Jeg sammenlignet ProZyme (50/50 fordeling mellom myse og kasein) med Whey Isolate fra PF. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har kjøpt dette de siste gangene, og synes det smaker bra. Har kun blandet i vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva med å sjekke activate serien til Norkost.no? Har bare gode erfaringer derfra. Blander i alle fall gaineren min derfra av og til med vann, og det smaker greit. Løser seg også lett opp. Slik jeg har forstått det, er det det samme med proteinet. Fyren som driver norkost er kjempegrei. Send en melding via siden og spørr etter smaksprøve Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har bestilt denne. Skal gi tilbakemelding hvis den er god. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 90+ sjokko er god, og blander seg lett ut men triks er å ha vann i først etter det jeg har erfart så er den klar på noen få rist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå