WarpX Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Lurer på om det er en feil på denne skjermen for alle, eller om det bare er på min. Naviger med knappene på skjermen til standard mode. Det er viktig at man går fra en annen preset mode til standard mode, slik at man manuelt går til den. Se på bildet. Slå av og på skjermen. Er det forskjell på gammaen nå? Sjekk om det endrer seg igjen ved å gå til en annen mode og tilbake til standard mode. Sjekk med http://www.lagom.nl/lcd-test/gamma_calibration.php og bildet her. Stjernene vil ikke være like tydelige ved oppvåkning fra sparemodus eller påslåing. Det jeg vil fram til er om skjermen setter seg i liksom-"normal mode" (og dermed herpet gamma) når man slår den på eller den våkner fra strømsparing. Eller om det bare er feil med min skjerm. Endret 2. mai 2008 av WarpX Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hmm , jeg har ikke merket noe av det på min. Faktisk så har jeg ikke tenkt over dette Tar det ikke en stund for skjemen og få riktig bilde når den blir slått av / på ganske kjapt slik da? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Nei, jeg slår på skjermen, ser at gamma er herpa og switcher modus til Theater mode og tilbake til Normal mode, og da blir den bra. Akk, Infocare neste... må få bytta den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå