Kvikksølv Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg kjøpte disse hodetelefonene for et par måneder siden, og er ikke fornøyd.(Ja, jeg vet jeg ikke kan forvente all verden.) Men har dere noen tips om hvordan jeg kan med et "uhell" ødelegge noen av mekanismene på det, slik at jeg får en tilgode lapp eller tilbake penger? Mulig dette virker litt sleipt men . Hva er normale feil/skader på den typen hodetelefoner? Endret 2. mai 2008 av Kn0xville Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Klag på frekvensfeil f.eks. Da må du få erstatningsvare - og om de ikke lar deg bytte denne - tar du deg bryet med enda en "frekvensfeil" Si at du er lydmann på idefagskolen elns. Erstatning tre ganger er etter loven synonymt med penga tebake. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hva er frekvensfeil og hvordan jeg hører det etc? Endret 2. mai 2008 av Kn0xville Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Akkurat... Tror du han karen på Clas vil stille seg det samme spørsmålet? Frekvensfeil - jeg aner ikke - det hørtes proft ut, og vanskelig å bevise/motbevise. Tror det er feil gjengivelse av lyd på ulike nivåer. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Diskusjon.no er ikke plassen til å få tips eller hjelp til å svindle butikker når man ikke er fornøyd med varer man har kjøpt. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 3. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg