Mafo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Endelig er mobiltørken over. Nå kommer godsakene. Les mer Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mange interessange alternativer for de som ikke ønsker og legge for mye i en mobiltelefon.. C702 likte jeg.. og KF510 var litt små fancy.. Gleder meg til den neste "store" telefonen kommer.. Blir morro og se hva HTC kommer med.. Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg håper veldig på å se en grundigere test av C702 - basert på de tidligere artiklene, ser det ut som C702 er noe for meg (kanskje unntatt prisen - men jeg kan vente litt). Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dere har glemt Nokia 6300i som ifølge diverse nettbutikker kommer i midten av mai. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kommer det ikke to GPS-mobiler fra Sony Ericsson? En Walkman-telefon også? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Først inntok Wii Fit Gamer.no Nå inntar Samsug Amobil.no med min personlige trener og kaloribrenner og drit. Hvor skal jeg hjemme meg for treningshysteriet? Selv vil jeg helst ha musikkmobil, men KM500 så klumpete ut og FLIPPtelefon fra SE? Jeg venter heller til jul. Den flipptelefonen skal jeg se grundig på før jeg anskaffer noe så banalt. Endret 3. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Og motorola ser ut til å ha falt helt av kartet... Virker forøvrig som en har gått tom for ting å dytte inn i mobilen etter gps. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 C702 - Kan se ut som den neste håndtverkertelefonen. -Passe stor, tåler litt, har mellomrom mellom tastene , og greit nok kamera for dokumentering. G900 ser meget fin ut. Blir spennende å se test på den. Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dere har glømt Nokia 3120 Classic Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 C902 er heller ikke med ser jeg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Virker forøvrig som en har gått tom for ting å dytte inn i mobilen etter gps.LED-lykt i andre telefoner enn kun de billigste hadde vært fint. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hehe, det led lyset er vel egentlig ment som ett billig alternativ til blits men men Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hva er det som skjer om dagen.. virker som det er VM i å stappe mest mulig bullshit man egentlig ikke trenger inn i en mobiltelefon, og i tillegg skal det komme nye telefoner hver måned? ser frem til økonomi krisa med stor glede, da vil det ikke lenger være marked for mobiltelefoner med boksåpner og hårføner og wtf!!!! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) hehe, det led lyset er vel egentlig ment som ett billig alternativ til blits men men å nei du.. jeg bruker nokia e65 som ringetelefon, men hver gang jeg skal skru pc under skrivebordet, er det å slå på k750i (yes, har rotet vekk ledlykten min) regner med geotagging blir det nye hotte i år/neste år. Endret 3. mai 2008 av DaButcher Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hehe, det led lyset er vel egentlig ment som ett billig alternativ til blits men men tenkte selvfølgelig på telefoner som nokia 1200 med lommelyktfunksjon i toppen av telefonen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hehe, det led lyset er vel egentlig ment som ett billig alternativ til blits men men tenkte selvfølgelig på telefoner som nokia 1200 med lommelyktfunksjon i toppen av telefonen ah, da blir det noe annet ja hva er det som skjer om dagen.. virker som det er VM i å stappe mest mulig bullshit man egentlig ikke trenger inn i en mobiltelefon, og i tillegg skal det komme nye telefoner hver måned? ser frem til økonomi krisa med stor glede, da vil det ikke lenger være marked for mobiltelefoner med boksåpner og hårføner og wtf!!!! flaskeåpner hadde vært tingen. har sett så mange mobiler bli misbrukt som det at det er på overtid det blir en faktisk funksjon Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hva er det som skjer om dagen.. virker som det er VM i å stappe mest mulig bullshit man egentlig ikke trenger inn i en mobiltelefon, og i tillegg skal det komme nye telefoner hver måned? ser frem til økonomi krisa med stor glede, da vil det ikke lenger være marked for mobiltelefoner med boksåpner og hårføner og wtf!!!! Det var da fælt for hårsår vi var i dag da, hva så om de stapper alt mulig inn i mobilen? er ingen som har sagt at du trenger å kjøpe ny telefon heller da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har litt lyst på touch-skjerm med gode musikkegenskaper, men det er som oftest smarttelelefoner som har touch. Og ikke rop "iPhone" nå, den er for vrien å få tak i og visstnok ikke stødig på SMS. Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det bare meg :s skulle ikke Lg Secret komme i Mai ? Er det bare meg :s skulle ikke Lg Secret komme i Mai ? Er det bare meg :s skulle ikke LG KF750 Secret komme i Mai ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg