KrauserN Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Heisann! Jeg byttet min k850 (sony ericsson) Med en såkalt Iphone kopi (G60-mtl) Men lurer på om jeg gjordet noe dumt der. Trenger hjelp med å få ordnet wap innstillinger, Nye themes, å ny server, standar server står som china.. å hvordan kan jeg få ordnet norsk setup på mobilen, har prøvd å google alt dette men fant ikke noe som hjalp meg mye. Takker så meget for hjelp og støtte Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har ingen svar til deg, bare et spørsmål: hvorfor?! Lenke til kommentar
KrauserN Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Hvorfor jeg byttet? pga jeg trodde det var en virkelig Iphone, å den så veldig fiin ut. Stor skjerm, fine farger, kan se film (aner ikke hvordan filer) Men nå etter en stund, så fant jeg jo ut at det var en kopi.. Mobilen er grei nok for mitt bruk, men det hadde vært mye bedre vis det hadde gått ann å fått til ting jeg nevnte i første innlegg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå