Gå til innhold

TimeShift. Hva synes du?(Muligens spoiler)

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp spilt igjennom TimeShift, og sitter igjen med et smil om munnen. Det var et ganske sært spill som jeg når jeg så traileren synes virka ganske jalla. Jeg synes ikke det var jalla i det hele tatt(kanskje med unntak av at det virker som en form for HL-parodi). Uansett var det et nytt og sprekt spill, og jeg kjeda meg bare et par ganger(spilte igjennom det på hard første gang jeg prøvde spillet, og da måtte jeg spille noen scener om og om igjen). Men ellers var det utrolig morsomt!

Hva mener dere om spillet? Noen andre enn meg som ser på spillet som en HL-parodi? F.eks står det i blant på loading-screenen "You are a highly respected physisist who travelled in time" eller noe sånt:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes spillet var bra. Jeg liker generelt spill hvor du har noen naturlige eller teknologi baserte spesialegenskaper som du må bruke kreativt, men uten at det blir et idiotisk "superhelt-spill".

Å sammenlikne Timeshift med HL, mener jeg blir feil etter som det er tidsdrakta som er "kjernen" i spillet. At historien og atmosfæren er HL aktig er riktignok sant, men denne apokalyptiske stemningen er noe som går igjen i mange spill (samt filmer og bøker) og er ikke Valve sin opprinnelige ide.

Jeg vil heller sammenlikne Timeshift med andre spill der du har noen spesialegenskaper som du må utnytte kreativt. Av spill jeg har spilt av denne typen, kan jeg anbefale

TPS: Infernal, Psi-ops: the mindgate conspiracy, Second Sight - i alle disse har du ulike "psi"-krefter

FPS: Timeshift, Crysis - i disse har du en spesialdrakt

Det er naturligvis mange flere, men disse kan jeg ikke gå god for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...